«وامید»  و «وتجارت» در کنار غول بورسی

نماد وامید و وتجارت از دیگر شاخص‌ساز ترین‌های بازار سرمایه امروز بودند.

 به گزارش صدای بورس، تعداد معاملات در بازار امروز بیش از یک میلیون و ۹۸۹ هزار به حجم ۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون سهم انجام شد. فملی،شستا، کگل، کچاد، شپنا، وامید، وتجارت شاخص‌ساز ترین‌های بازار بودند  و نام « وامید» و « وتجارت»  امروز در کنار شستا بزرگترین غول بورسی قرار گرفت

سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) 
امروز ۹۷.۴ درصد برابر با ۷۵۱ میلیون و ۹۷۱ هزار سهم  از سهام شستا توسط سهامداران حقیقی خریدارید شد  و سهامداران حقوقی ۲.۵ درصد برابر ۱۹ میلیون و ۴۹۱ هزار برگه سهم از سهام شستا را خریدند. شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با  یک هزار و صد ریال افزایش،رشد ۳.۵۵ درصدی  را تجربه کرد و با قیمت پایانی ۳۰ هزار و ۵۰۰ ریال برای روز کاری فردا بسته شد.

گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید)
امروز یکم آذر ۹۹ شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید)  با یک هزار و ۸۲۰ ریال افزایش برابر با ۴.۹۵ درصد افزایش با قیمت پایانی ۳۸ هزار و ۵۸۰ ریال بسته شد. سهامداران حقیقی و حقوقی به ترتیب ۷۳.۸و ۲۶.۱ درصد از سهام وامید را خریدند. همچنین ۱۹.۱ درصد برگه سهم  وامید توسط حقیقی‌ها و ۸۰.۸ درصد برگه سهم توسط حقوقی‌ها فروخته شد.

بانک تجارت (وتجارت) 

امروز ۱ آذر ۹۹ شاخص بورس مثبت بود، وتجارت به عنوان یکی از شاخص‌ ساز ترین‌های بازار سرمایه با رشد ۶ درصدی و قیمت پایانی ۳ هزار ۲۴۰ ریال برای روز کاری بعدی بسته شد. سهامداران حقیقی یک هزار و ۲۱۱ میلیارد برگه سهم معادل ۵۳.۳ درصد از سهام وتجارت را خریدند. حقوقی‌هانیز در یک نبرد به نسبت برابر یک هزار و ۵۱ میلیارد برگه سهم معادل ۴۶.۴ درصد از وتجارت را مشتری شدند.

در نماد وتجارت سهامداران حقیقی ۹۱ درصد و سهامداران حقوقی ۸.۹ درصد فروشنده بودند.

معدنی‌وصنعتی‌چادرملو (کچاد)

در تابلوی اصلی بورس امروز سهام معدنی‌وصنعتی‌چادرملو (کچاد) ۴.۹۹ درصد برابر با ۹۱۰ ریال رشد داشت. کچاد شاخص ساز امروز با قیمت پایانی ۱۹ هزار و ۱۳۰ ریال برای روز کاری بعدی بسته شد. 

در نماد کچاد امروز ۶۴ درصد سهامداران حقیقی و ۳۵.۹ درصد سهامداران حقوقی خریدار بودند و ۳۷.۵ درصد سهامداران حقیقی و ۶۲.۴ درصد سهامداران حقوقی فروشنده بودند.

بیشتر بخوانید:
وضعیت ۵ بازار مختلف در اولین روز آذر
ارزش روز پالایشی یکم (۱ آذر)
بازندگان بزرگ

 

کد خبر 421846

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =