کاهش ارزش دارا یکم در۲۸ مهرماه/ حقیقی‌ها خریدار و فروشنده

بازار سرمایه امروز با ریزش آغاز شد و با سقوط بیش از ۵۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد و دارا یکم نیز در همین راستا با کاهش قیمت روبرو شد.

به گزارش صدای بورس،شاخص کل بورس تهران امروز در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل با ریزش شروع شد و با کاهش ۵۱ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۴۶۲ هزار واحدی سقوط کرد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزش ۵۷۱۱ واحدی در محدوده ۴۰۰.۷۲۶ واحدی قرار گرفت.

تعداد معاملات امروز در بازار ۳۴۰ هزار بود و ارزش این معاملات نیز بیش از ۳۳ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال بود. همچنین حجم معاملات بالغ بر ۲ میلیارد و ۰۱۶ میلیون برگه سهم بود.

در روز جاری در بازار سرمایه ارزش صندوق واسطه‌گری مالی یکم  - سهام دارا یکم با کاهش (۸.۸۱ درصدی) نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۸۱.۲۴۰ مورد معامله قرار گرفت. در نهایت قیمت پایانی این سهم با ۷.۲۲ درصد کاهش و ۱۴.۳۴۰ ریال کاهش قیمتی، با قیمت ۱۸۴ هزار و ۴۱۰ ریال بسته شد.

تعداد معاملات این نماد نسبت به روز گذشته با افزایش همراه بود. تعداد معاملات این نماد در روز جاری معادل ۶۳ هزار و ۷۱۹ بود و ارزش معاملات این صندوق بیش از ۴ هزار و ۰۴۳ میلیارد ریال بود. حجم معاملات این نماد در بازار امروز به بیش از ۲۱ میلیون ریال رسید.

امروز این نماد را بیشتر حقیقی‌ها خریدند و فروختند. به طوری که ۹۳.۹ درصد معادل ۲۱ میلیون و هفت هزار برگه سهم را خریداری و ۹۷.۸ درصد معادل ۲۱ میلیون و ۴۵۷ هزار برگه سهم را به فروش رساندند.

کد خبر 419204

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =