۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
دارا یکمی‌ها روز سبزی داشتند

صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۷۹ درصد افزایش با قیمت ۱۳۸.۴۲۰ ریال به کار خود پایان داد.

شاخص کل بورس امروز  با ۳ هزار و ۹۴۴ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز ۹۷۴ واحد ریخت و در کانال ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ واحد قرار گرفت.

فملی، فولاد، شستا، فخوز، اپال، کاوه و خودرو بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس امروز داشتند. پرتراکنش‌های بورسی امروز شستا، شپنا، فملی، بوعلی،فولاد، شبندر و وتجارت بودند.

صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۷۹ درصد افزایش نسبت به روز کاری قبل با قیمت ۱۳۸ هزار و ۴۲۰ ریال برای روز کاری بعد، به کار خود پایان داد. قیمت معامله این نماد نیز امروز با ۵.۶۱ درصد رشد نسبت به روز کاری گذشته با قیمت ۱۴.۰۸۵۰ ریال به ثبت رسید.

سهامداران حقیقی دارا یکم ۹۹ درصد برابر با ۴۰ میلیون  و ۶۳۳ هزار  برگه سهم از سهام این نماد را  خریدند و سهامداران حقوقی نیز تنها ۰.۲ درصد برابر با  ۱۱۵ هزار برگه سهم دارا یکم را خریدند.

بیشتر بخوانید:
دارا یکم همچنان در دور سقوط
روز بد برای سهامداران «دارا یکم»

حقیقی ها در فروش نیز گوی سبقت را از سهامداران حقوقی ربودند و ۴۰ میلیون و ۶۴۸ هزار برگه سهم برابر با ۹۹.۷ درصد از دارا یکم را فروختند. حقوقی ها نیز ۰.۲ درصد برابر با ۹۹ هزار برگه سهم از سهام صندوق واسطه گری مالی یکم را فروختند. تعداد معاملات این نماد در روز جاری ۴۶ هزار با حجم ۴۰ میلیون برگه سهم بود. ارزش معاملات این نماد نیز در روز جاری پنج هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال بود.

این نماد امروز با صف خرید و صف فروش برای روز کاری بعد بسته شد.

دیروز دارا یکم با  افت ۳.۲۵ درصدی و با قیمت ۱۳۳.۳۷۰ ریال برای روز کاری بعد بسته شده بود.

کد خبر 429418

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =