رشد ۳/۱۷ درصدی دارایکم

صندوق واسطه گری مالی یکم در روز سه شنبه با افزایش ۳.۱۷ درصد رشد، برابر با ۴ هزار و ۱۶۰ ریال و با قیمت ۱۳۵ هزار و ۳۸۰ ریال به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، حال و هوای امروز شاخص بهاری بود و با رشد حدود ۱۶ هزار واحدی که البته کاهش روزهای قبل را تا حدی جبران کرد، مرهمی بر دل سهامداران شد. با این اوصاف شاخص کل به رقم یک میلیون و ۲۰۲ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز همانند شاخص کل، با رشدی ۰.۰۴ درصدی، با ۱۶۹  واحد افزایش، در کانال ۴۲۷ هزار و ۴۵۱ واحدی  به کار خود پایان داد.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «وغدیر و «فخوز» از تاثیرگذاران مثبت بر شاخص امروز بودند و نمادهای «خودرو»،‌ «فملی»، «برکت»، «شستا» و «خساپا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

بیشتر بخوانید:
امید از دارایکم برداشته شد


صندوق واسطه گری مالی یکم در روز سه شنبه با افزایش به کار خود پایان داد و با ۳.۱۷ درصد رشد، برابر با ۴ هزار و ۱۶۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۵ هزار و ۳۸۰ ریال به کار خود پایان داد.

سهامداران حقیقی دارا یکم، ۹۸ درصد برابر با ۳۱ میلیون و ۸۴۸ هزار برگه سهم و سهامداران حقوقی تنها ۴۸۰ هزار و ۷۰۸  برگه از سهام این نماد را خریدند.

کد خبر 432210

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دارایکم همچنان درصف قرمز شاخص

    دارایکم همچنان درصف قرمز شاخص

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۰۶ درصد کاهش، برابر با ۲ هزار و ۴۰ ریال با قیمت پایانی ۱۳۰ هزار ریال به کار خود پایان داد.

  • نسیم امید وزیدن گرفت

    نسیم امید وزیدن گرفت

    صندوق واسطه گری مالی یکم سرانجام در روز سوم هفته مثبت شد و با ۲.۵۴ درصد رشد، برابر با ۳ هزار و ۲۵۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۱ هزار و ۲۲۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • حقیقی‌ها همچنان خریدار دارایکم

    حقیقی‌ها همچنان خریدار دارایکم

    صندوق واسطه گری مالی یکم در روز یکشنبه با کاهش به کار خود پایان داد و با ۱.۶۳ درصد نزول، برابر با ۲ هزار و ۲۵۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۵ هزار و ۹۱۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم دنباله روی شاخص

    با ثبت ۰.۵۱ درصد کاهش منفی

    دارایکم دنباله روی شاخص

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۰.۵۱ درصد کاهش، برابر با ۶۶۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۲۹ هزار و ۳۴۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • دارا یکمی‌ها روز سبزی داشتند

    دارا یکمی‌ها روز سبزی داشتند

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۷۹ درصد افزایش با قیمت ۱۳۸.۴۲۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • چهارشنبه طلایی برای دارایکم

    چهارشنبه طلایی برای دارایکم

    صندوق واسطه گری مالی یکم در روز آخر هفته با افزایش به کار خود پایان داد و با ۳.۶۷ درصد رشد، برابر با ۴ هزار و ۹۷۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۴۰ هزار و ۳۵۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • روی خوش سهامداران حقیقی به دارایکم

    روی خوش سهامداران حقیقی به دارایکم

    صندوق واسطه گری مالی یکم در ابتدای هفته کاهشی بود و با ۱.۵۶ درصد نزول، برابر با ۲ هزار و ۱۹۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۸ هزار و ۱۶۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • امید از دارایکم برداشته شد

    امید از دارایکم برداشته شد

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۱.۰۶ درصد کاهش، برابر با ۱ هزار و ۳۷۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۲۷ هزار و ۹۷۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم منفی، در دستان حقیقی ها

    دارایکم منفی، در دستان حقیقی ها

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز نزولی بود و با ۰.۶۸ درصد کاهش، برابر با ۹۳۰ هزار ریال به ۱۳۴ هزار و ۹۸۰ ریال رسید.

  • دارا یکم خیال رشد ندارد

    با کاهش ۳.۶۴ درصد؛

    دارا یکم خیال رشد ندارد

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۶۴ درصد کاهش، برابر با ۴ هزار و ۸۰۰ ریال با قیمت پایانی ۱۲۶ هزار و ۹۰۰ ریال بسته شد.

  • دارایکم با حجم ۱۳ میلیون به پایان رسید

    دارایکم با حجم ۱۳ میلیون به پایان رسید

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز را با ۵.۶۹ درصد کاهش، برابر با ۷ هزار و ۵۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۱۶ هزار و ۹۸۰ ریال به کار خود پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =