۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
روی خوش سهامداران حقیقی به دارایکم

صندوق واسطه گری مالی یکم در ابتدای هفته کاهشی بود و با ۱.۵۶ درصد نزول، برابر با ۲ هزار و ۱۹۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۸ هزار و ۱۶۰ ریال به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، در سومین هفته اردیبهشت، شاخص به روال چند ماه اخیر خود بازگشت. شاخص  با ۱۳ هزار و ۵۴۷ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن  نیز دست کمی از شاخص کل نداشت و با کاهش ۰.۳۸ درصدی و با یک هزار و ۶۰۸  واحد کاهش، در کانال ۴۲۵ هزار و ۶۶۴ واحدی  به کار خود پایان داد.

نمادهای «فملی»، «فولاد»،‌ «فارس»‌، «شستا» و «کچاد» از تاثیرگذاران منفی بر شاخص امروز بودند و نمادهای «خودرو»،‌ «فملی»، «شپنا»، «شستا» و «خساپا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
امید از دارایکم برداشته شد


صندوق واسطه گری مالی یکم در ابتدای هفته با کاهش به کار خود پایان داد و با ۱.۵۶ درصد نزول، برابر با ۲ هزار و ۱۹۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۸ هزار و ۱۶۰ ریال به کار خود پایان داد.

سهامداران حقیقی دارا یکم، ۹۹ درصد برابر با ۲۵ میلیون و ۷۱۸ هزار برگه سهم و سهامداران حقوقی تنها ۱۵۲ هزار و ۳۲۷ برگه از سهام این نماد را خریدند.

کد خبر 432363

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چهارشنبه طلایی برای دارایکم

    چهارشنبه طلایی برای دارایکم

    صندوق واسطه گری مالی یکم در روز آخر هفته با افزایش به کار خود پایان داد و با ۳.۶۷ درصد رشد، برابر با ۴ هزار و ۹۷۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۴۰ هزار و ۳۵۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم همچنان درصف قرمز شاخص

    دارایکم همچنان درصف قرمز شاخص

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۰۶ درصد کاهش، برابر با ۲ هزار و ۴۰ ریال با قیمت پایانی ۱۳۰ هزار ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم دنباله روی شاخص

    با ثبت ۰.۵۱ درصد کاهش منفی

    دارایکم دنباله روی شاخص

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۰.۵۱ درصد کاهش، برابر با ۶۶۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۲۹ هزار و ۳۴۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • رشد ۳/۱۷ درصدی دارایکم

    انگار سرنخ دست شاخص بود

    رشد ۳/۱۷ درصدی دارایکم

    صندوق واسطه گری مالی یکم در روز سه شنبه با افزایش ۳.۱۷ درصد رشد، برابر با ۴ هزار و ۱۶۰ ریال و با قیمت ۱۳۵ هزار و ۳۸۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم منفی، در دستان حقیقی ها

    دارایکم منفی، در دستان حقیقی ها

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز نزولی بود و با ۰.۶۸ درصد کاهش، برابر با ۹۳۰ هزار ریال به ۱۳۴ هزار و ۹۸۰ ریال رسید.

  • نسیم امید وزیدن گرفت

    نسیم امید وزیدن گرفت

    صندوق واسطه گری مالی یکم سرانجام در روز سوم هفته مثبت شد و با ۲.۵۴ درصد رشد، برابر با ۳ هزار و ۲۵۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۱ هزار و ۲۲۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • حقیقی‌ها همچنان خریدار دارایکم

    حقیقی‌ها همچنان خریدار دارایکم

    صندوق واسطه گری مالی یکم در روز یکشنبه با کاهش به کار خود پایان داد و با ۱.۶۳ درصد نزول، برابر با ۲ هزار و ۲۵۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۵ هزار و ۹۱۰ ریال به کار خود پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =