۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
«پالایش» روز پرنوسانی داشت

قیمت معاملاتی «پالایش» امروز با کاهش ۳.۳۱ درصدی به ۸۵.۲۰۰ ریال رسید.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس تهران امروز با ۱۰ هزار و ۲۷۳ واحد افزایش در مدار یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با ۲۹۲ واحد رشد به محدود ۴۳۲.۳۴۳ واحد رسید. شاخص کل فرابورس نیز با ۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۱۷.۱۱۹ واحد ایستاد.

صندوق پالایشی یکم با نماد «پالایش» امروز روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت. این نماد امروز صبح با قیمت معاملاتی ۹۰۲۷۰ ریال آغاز به کار کرد و در پایان قیمت معاملاتی این سهم با کاهش ۳.۳۱ درصدی به قیمت ۸۵.۲۰۰ ریال رسید. قیمت پایانی این سهم نیز با ۰.۹۸ درصد افزایش با قیمت ۸۸.۹۸۰ ریال برای روز کاری بعد بسته شد.

تعداد معاملات این نماد در روز جاری ۱۰۷.۸۴۵ با حجم ۱۳۱.۹۵ هزار برگه سهم بود. ارزش معاملات این صندوق نیز به بیش از ۱۱ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال رسید.

مثل همیشه حقیقی‌ها بیشترین خریدار و فروشنده این سهم بودند. به طوری که حقیقی ها ۹۹.۸ درصد معادل ۱۳۱ میلیون برگه سهم را خریداری و به فروش رساند.

مجمع خرید حقیقی‌ها و حقوقی ۳۱.۱۸۷ سهم بود که حقیقی ۳۱.۱۷۳ سهم را از آن خود کردند. در مقابل نیز ۳۵.۹۳۶ برگه سهم به فروش رسید که باز هم ۳۵.۹۲۶ برگه سهم از آن حقیقی‌ها بود.

این نماد در پایان بازار با صف خرید و صف فروش برای روز کاری بعد بسته شد.

کد خبر 429960

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =