صندوق های پربازده هفته کدامند؟

صندوق‌ «اندوخته توسعه صادرات آرمانی»، «مشترک اندیشه فردا» و «مشترک سپهر تدبیرگران» به ترتیب با کسب ۰.۹۳ و ۰.۷۸ و ۰.۷۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس، در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش‌گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۲۷ هزار واحد کاهش به محدوده ۲,۱۰۰ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۱۵ بهمن ‌ماه صندوق‌های درآمدثابت در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.
صندوق‌ «اندوخته توسعه صادرات آرمانی»، «مشترک اندیشه فردا» و «مشترک سپهر تدبیرگران» به ترتیب با کسب ۰.۹۳ و ۰.۷۸ و ۰.۷۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.
در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود. خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۱۷۳ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های بادرآمد ثابت با ۱۵۷,۱۶۶ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های بازارگردانی با خالص ورود ۸,۱۸۹ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۸ میلیون و ۱۵۷ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۱ درصد در سهام، ۳۹ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۲۶ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صندوق های پربازده هفته کدامند؟

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
کد خبر 489409

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • «زرین نهال ثنا» پر بازده‌ترین صندوق هفته 

    «زرین نهال ثنا» پر بازده‌ترین صندوق هفته 

    صندوق‌ «زرین نهال ثنا»، «امین نهایت نگر» و «راهبرد ممتاز ابن سینا» به ترتیب با کسب ۳.۴۴ و ۲.۰۷ و ۱.۶۸ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌ «صدف سهام»، «با تضمین اصل سرمایه کیان» و صندوق قابل معامله درآمد ثابت «اعتماد ارغوان» به ترتیب با کسب ۲.۹۶ و ۲.۴۳ و ۱.۱۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • صندوق‌ «ثابت آکام» برترین صندق هفته

    صندوق‌ «ثابت آکام» برترین صندق هفته

    صندوق‌ «ثابت آکام»، «در اوراق بهادار با درآمد ثابت اکسیژن» و «مختص اوراق دولتی بازده پایه بازار صبا» به ترتیب با کسب ۱.۵۴ و ۰.۶۹ و ۰.۶۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • کدام صندوق صدرنشین شد؟

    کدام صندوق صدرنشین شد؟

    صندوق‌ «بانک توسعه تعاون»، «مشترک نواندیشان» و «مشترک یکم سامان» به ترتیب با کسب ۵.۲، ۵.۰۱ و ۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • تشکیل کمیته تسهیل تأمین مالی طرح‌ها با کمک شرکت پروژه سهامی عام

    تشکیل کمیته تسهیل تأمین مالی طرح‌ها با کمک شرکت پروژه سهامی عام

    معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی از تشکیل کمیته تخصصی تسهیل تأمین مالی پروژه طرح‌ها ازطریق شرکت پروژه سهامی عام با دستور وزیر اقتصاد خبر داد و اظهار داشت: انتظار می‌رود با این اقدام شاهد ارتقاء تأمین مالی فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه و توسعه و تعمیق بازار سرمایه باشیم.

  • صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

    صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

    صندوق‌ «ثروت افزون فاخر»، «ارزش آفرین فولاد» و «پارند پایدار سپهر» به ترتیب با کسب ۲.۲۲ و ۲.۱۷ و ۱ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های را از آنِ خود کردند.

  • « پالایشی یکم » صدرنشین شد

    « پالایشی یکم » صدرنشین شد

    صندوق‌ «پالایشی یکم»، «سپهر اول کارگزاری بانک صادرات» و «مشترک نوید انصار» به ترتیب با کسب ۱۱.۷۲، ۱۰.۶۵ و ۹.۹۴۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

    صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

    صندوق‌ «آهنگ سهام کیان»، «آوای سهام کیان» و «مشترک آسمان یکم» به ترتیب با کسب ۹.۳۴، ۸.۶۴ و ۷.۵۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق‌ «پالایشی یکم»، «واسطه گری مالی یکم» و «مشترک ذوب آهن نو ویرا» به ترتیب با کسب ۴.۳۹ و ۳.۶۸ و ۲.۸۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =