صندوق‌ «ثابت آکام» برترین صندق هفته

صندوق‌ «ثابت آکام»، «در اوراق بهادار با درآمد ثابت اکسیژن» و «مختص اوراق دولتی بازده پایه بازار صبا» به ترتیب با کسب ۱.۵۴ و ۰.۶۹ و ۰.۶۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس، در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۴۴ هزار واحد کاهش به محدوده ۲,۱۵۳ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۱ بهمن ‌ماه صندوق‌های قابل معامله درآمدثابت در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.
صندوق‌ «ثابت آکام»، «در اوراق بهادار با درآمد ثابت اکسیژن» و «مختص اوراق دولتی بازده پایه بازار صبا» به ترتیب با کسب ۱.۵۴ و ۰.۶۹ و ۰.۶۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود. خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۴۵ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های با درآمد ثابت با ۳۴,۳۱۲ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند.
در این هفته صندوق‌های بازارگردانی با خالص ورود ۱۴,۴۷۷ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۸ میلیون و ۱۲۵ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۲ درصد در سهام، ۳۷ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۲۶ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صندوق‌ «ثابت آکام» برترین صندق هفته

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
کد خبر 488277

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌ «آرمان رایا یکم»، «امین نهایت نگر» و «پرتو پایش پیشرو» به ترتیب با کسب ۲.۷۷ و ۱.۸۳ و ۱.۶۱ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • نظرسنجی‌ها در مورد جایگاه بورس در سبد سرمایه‌گذاری مردم چه می‌گویند؟

    نظرسنجی‌ها در مورد جایگاه بورس در سبد سرمایه‌گذاری مردم چه می‌گویند؟

    طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، از بین ۱۲ هزار نفر موجود در نظرسنجی این مرکز، ۳۳.۳ درصد پاسخ داده‌اند که ترجیح می‌دهند پس انداز خود را در بازار زمین و مسکن سرمایه‌گذاری کنند. ۲۰.۷ درصد از شرکت‌کنندگان ترجیح می‌دهند تا پس‌اندازشان را در طلا و سکه سرمایه‌گذاری کنند.

  • «زرین نهال ثنا» پر بازده‌ترین صندوق هفته 

    «زرین نهال ثنا» پر بازده‌ترین صندوق هفته 

    صندوق‌ «زرین نهال ثنا»، «امین نهایت نگر» و «راهبرد ممتاز ابن سینا» به ترتیب با کسب ۳.۴۴ و ۲.۰۷ و ۱.۶۸ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • اهمیت ثبات و پیش بینی پذیر بودن اقتصاد در بورس

    اهمیت ثبات و پیش بینی پذیر بودن اقتصاد در بورس

    سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه اعلام کرد: بازار سرمایه به ثبات و پیش بینی پذیر بودن اقتصاد نیاز دارد.

  • پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری کدامند؟

    پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری کدامند؟

    در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش­گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۴۰,۴۸۹ واحد کاهش به محدوده ۱,۹۸۱ هزار واحد رسید...

  • صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق‌ «اندوخته توسعه صادرات آرمانی»، «مشترک اندیشه فردا» و «مشترک سپهر تدبیرگران» به ترتیب با کسب ۰.۹۳ و ۰.۷۸ و ۰.۷۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  •  پربازده ترین صندوق های هفته معرفی شدند

    پربازده ترین صندوق های هفته معرفی شدند

    در هفته منتهی به ۲۰ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «مشترک ارزش کاوان آینده»، «بازده پایا» و «سپهر آتی» به ترتیب با کسب ۱.۶۷ و ۱.۵۹ و ۱.۵۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =