پربازده ترین صندوق های هفته معرفی شدند

در هفته منتهی به ۲۰ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «مشترک ارزش کاوان آینده»، «بازده پایا» و «سپهر آتی» به ترتیب با کسب ۱.۶۷ و ۱.۵۹ و ۱.۵۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس ،در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با ۲,۶۶۸ واحد کاهش به محدوده ۲,۱۶۳ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۲۰ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «مشترک ارزش کاوان آینده»، «بازده پایا» و «سپهر آتی» به ترتیب با کسب ۱.۶۷ و ۱.۵۹ و ۱.۵۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های قابل معامله با ۱۱,۳۳۶ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های در آمد ثابت با خالص خروج ۱,۳۴۹ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۸ میلیون و ۳۳۹ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۴ درصد در سهام، ۳۶ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۲۶ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 پربازده ترین صندوق های هفته معرفی شدند

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
  • شماره ۵۲۳ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 485081

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    در هفته منتهی به ۶ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «امین نهایت نگر»، با کسب ۳.۶۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌ این هفته را از آنِ خود کرد.

  • برترین صندوق‌های آخرین هفته پاییز

    برترین صندوق‌های آخرین هفته پاییز

    در هفته منتهی به ۲۷ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله و سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

  • صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش‌گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با ۳۷،۹۵۰ واحد کاهش به محدوده ۲,۰۱۸ هزار واحد رسید...

  • «پارند پایدار سپهر» بهترین صندوق هفته 

    «پارند پایدار سپهر» بهترین صندوق هفته 

    صندوق‌ «پارند پایدار سپهر»، «ندای ماندگار دماوند» و «سپر سرمایه بیدار» به ترتیب با کسب ۱.۲۶ و ۱.۱۴ و ۰.۸۶ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • «مشترک نقش جهان» در صدر بازدهی صندوق ها

    «مشترک نقش جهان» در صدر بازدهی صندوق ها

    در هفته منتهی به ۱۳ آذر ‌ماه صندوق‌های سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «مشترک نقش جهان»، با کسب ۱۰.۱۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌ این هفته را از آنِ خود کرد.

  • صندوق‌ «ثابت آکام» برترین صندق هفته

    صندوق‌ «ثابت آکام» برترین صندق هفته

    صندوق‌ «ثابت آکام»، «در اوراق بهادار با درآمد ثابت اکسیژن» و «مختص اوراق دولتی بازده پایه بازار صبا» به ترتیب با کسب ۱.۵۴ و ۰.۶۹ و ۰.۶۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • «مشترک ارزش کاوان آینده» در صدر 

    «مشترک ارزش کاوان آینده» در صدر 

    صندوق‌ «مشترک ارزش کاوان آینده»، «تجربه ایرانیان» و «تضمین اصل سرمایه گیتی دماوند» به ترتیب با کسب ۲.۳۰ و ۱.۹۰ و ۱.۶۷ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • «بخشی بهین خودرو» در صدر

    «بخشی بهین خودرو» در صدر

    در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی صعودی در پیش‌گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از  ۲۴،۰۸۹ واحد افزایش به محدوده ۲,۰۳۱ هزار واحد رسید...

  • «خزانه داریوش» پربازده‌ترین صندوق‌ 

    «خزانه داریوش» پربازده‌ترین صندوق‌ 

    در هفته منتهی به ۱۵ آبان ‌ماه صندوق‌های قابل معامله و با درآمد ثابت در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «خزانه داریوش»،با کسب ۴.۰۶ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری کدامند؟

    پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری کدامند؟

    در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش­گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۴۰,۴۸۹ واحد کاهش به محدوده ۱,۹۸۱ هزار واحد رسید...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =