پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری کدامند؟

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش­گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۴۰,۴۸۹ واحد کاهش به محدوده ۱,۹۸۱ هزار واحد رسید...

به گزارش صدای بورس،در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیشگرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۴۰,۴۸۹ واحد کاهش به محدوده ۱,۹۸۱ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۸ آبان ‌ماه صندوق‌های قابل معامله و با درآمد ثابت در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

صندوق‌ «پارند پایدار سپهر»، «در اوراق بهادار با درآمد ثابت آریا» و «سپید دماوند» به ترتیب با کسب ۰.۷۹ و ۰.۷۱ و ۰.۶۲ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. خالص ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۸۳ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های سهامی با ۵۳,۹۴۸ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های با درآمد ثابت با خالص خروج ۵,۱۱۵ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۷ میلیون و ۶۳۰ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۳ درصد در سهام، ۳۴ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۲۹ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری کدامند؟

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
  • شماره ۵۱۶ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 481927

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش‌گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با ۳۷،۹۵۰ واحد کاهش به محدوده ۲,۰۱۸ هزار واحد رسید...

  • صندوق‌ «ثابت آکام» برترین صندق هفته

    صندوق‌ «ثابت آکام» برترین صندق هفته

    صندوق‌ «ثابت آکام»، «در اوراق بهادار با درآمد ثابت اکسیژن» و «مختص اوراق دولتی بازده پایه بازار صبا» به ترتیب با کسب ۱.۵۴ و ۰.۶۹ و ۰.۶۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    در هفته منتهی به ۶ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «امین نهایت نگر»، با کسب ۳.۶۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌ این هفته را از آنِ خود کرد.

  • «مشترک نقش جهان» در صدر بازدهی صندوق ها

    «مشترک نقش جهان» در صدر بازدهی صندوق ها

    در هفته منتهی به ۱۳ آذر ‌ماه صندوق‌های سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «مشترک نقش جهان»، با کسب ۱۰.۱۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌ این هفته را از آنِ خود کرد.

  • برترین صندوق‌های آخرین هفته پاییز

    برترین صندوق‌های آخرین هفته پاییز

    در هفته منتهی به ۲۷ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله و سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

  •  پربازده ترین صندوق های هفته معرفی شدند

    پربازده ترین صندوق های هفته معرفی شدند

    در هفته منتهی به ۲۰ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «مشترک ارزش کاوان آینده»، «بازده پایا» و «سپهر آتی» به ترتیب با کسب ۱.۶۷ و ۱.۵۹ و ۱.۵۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =