صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

صندوق‌ «آهنگ سهام کیان»، «آوای سهام کیان» و «مشترک آسمان یکم» به ترتیب با کسب ۹.۳۴، ۸.۶۴ و ۷.۵۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روند نزولی ضعیفی را در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با ۲۴ هزار واحد افزایش به محدوده ۱,۴۹۶ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۳۰ آذر ‌ماه صندوق‌های سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

صندوق‌ «آهنگ سهام کیان»، «آوای سهام کیان» و «مشترک آسمان یکم» به ترتیب با کسب ۹.۳۴، ۸.۶۴ و ۷.۵۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود.

خالص خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۱۱۵.۵۵۳ میلیارد ریال بود که صندوق‌های با درآمد ثابت با ۹۱.۱۹۸ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های بازارگردانی با خالص ورود ۲.۹۷۹ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۵ میلیون و ۵۷۵ هزار میلیارد ریال ایستاد.

صندوق‌ها به طور کلی ۲۱ درصد در سهام، ۴۸ درصد در اوراق بدهی و ۲۸ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

  • منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۴۷۵
کد خبر 464348

اخبار مرتبط

  • صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق‌ «اندوخته توسعه صادرات آرمانی»، «مشترک اندیشه فردا» و «مشترک سپهر تدبیرگران» به ترتیب با کسب ۰.۹۳ و ۰.۷۸ و ۰.۷۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =