۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
« پالایشی یکم » صدرنشین شد

صندوق‌ «پالایشی یکم»، «سپهر اول کارگزاری بانک صادرات» و «مشترک نوید انصار» به ترتیب با کسب ۱۱.۷۲، ۱۰.۶۵ و ۹.۹۴۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روند صعودی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته از ۱,۳۰۱ هزار واحد، با ۱۰۰ هزار واحد افزایش، به ۱,۴۰۰ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۶ دی ‌ماه صندوق‌های قابل معامله و سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

صندوق‌ «پالایشی یکم»، «سپهر اول کارگزاری بانک صادرات» و «مشترک نوید انصار» به ترتیب با کسب ۱۱.۷۲، ۱۰.۶۵ و ۹.۹۴۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. خالص ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۲۶,۴۵۶ میلیارد ریال بود که صندوق‌های درآمد ثابت با ۱۷,۸۴۴ هزار میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های مختلط با خالص خروج ۱۸ هزار میلیارد ریال بیشترین خروج نقد داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۴ میلیون و ۴۴۹ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۲۶ درصد در سهام، ۴۴ درصد در اوراق بدهی و ۲۹ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، مستعد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

« پالایشی یکم » صدرنشین شد

کد خبر 443956

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق‌ «اندوخته توسعه صادرات آرمانی»، «مشترک اندیشه فردا» و «مشترک سپهر تدبیرگران» به ترتیب با کسب ۰.۹۳ و ۰.۷۸ و ۰.۷۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =