صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

صندوق‌ «صدف سهام»، «با تضمین اصل سرمایه کیان» و صندوق قابل معامله درآمد ثابت «اعتماد ارغوان» به ترتیب با کسب ۲.۹۶ و ۲.۴۳ و ۱.۱۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس،در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش‌گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۲۱ هزار واحد کاهش به محدوده ۲,۰۷۱ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۳۰ بهمن ‌ماه صندوق‌های قابل معامله سهامی و مختلط در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «صدف سهام»، «با تضمین اصل سرمایه کیان» و صندوق قابل معامله درآمد ثابت «اعتماد ارغوان» به ترتیب با کسب ۲.۹۶ و ۲.۴۳ و ۱.۱۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.
در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود. خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۷۸ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های قابل معامله با ۴۶,۲۲۵ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های بازارگردانی با خالص ورود ۴,۸۷۷ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۸ میلیون و ۲۶۱ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۳ درصد در سهام، ۳۹ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۲۴ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
  • شماره ۵۳۲ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 490464

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق‌ «اندوخته توسعه صادرات آرمانی»، «مشترک اندیشه فردا» و «مشترک سپهر تدبیرگران» به ترتیب با کسب ۰.۹۳ و ۰.۷۸ و ۰.۷۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

    صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

    صندوق‌ «ثروت افزون فاخر»، «ارزش آفرین فولاد» و «پارند پایدار سپهر» به ترتیب با کسب ۲.۲۲ و ۲.۱۷ و ۱ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های را از آنِ خود کردند.

  • «با تضمین اصل سرمایه کیان» پربازده‌ترین صندوق‌ هفته 

    «با تضمین اصل سرمایه کیان» پربازده‌ترین صندوق‌ هفته 

    صندوق‌ «با تضمین اصل سرمایه کیان»، «صدف سهام» و «ترمه ایساتیس پویا» به ترتیب با کسب ۲.۲۶ و ۱.۸۷ و ۱.۱۲ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود.

  • «زرین نهال ثنا» پر بازده‌ترین صندوق هفته 

    «زرین نهال ثنا» پر بازده‌ترین صندوق هفته 

    صندوق‌ «زرین نهال ثنا»، «امین نهایت نگر» و «راهبرد ممتاز ابن سینا» به ترتیب با کسب ۳.۴۴ و ۲.۰۷ و ۱.۶۸ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =