«با تضمین اصل سرمایه کیان» پربازده‌ترین صندوق‌ هفته 

صندوق‌ «با تضمین اصل سرمایه کیان»، «صدف سهام» و «ترمه ایساتیس پویا» به ترتیب با کسب ۲.۲۶ و ۱.۸۷ و ۱.۱۲ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود.

به گزارش صدای بورس،در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۶ هزار واحد کاهش به محدوده ۲,۰۹۲ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۲۳ بهمن ‌ماه صندوق‌های مختلط و قابل معامله سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

صندوق‌ «با تضمین اصل سرمایه کیان»، «صدف سهام» و «ترمه ایساتیس پویا» به ترتیب با کسب ۲.۲۶ و ۱.۸۷ و ۱.۱۲ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۱۶ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های بازارگردانی با ۱۲,۸۵۵ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های با درآمد ثابت با خالص خروج ۱۰,۷۲۳ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۸ میلیون و ۲۴۳ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۳ درصد در سهام، ۳۸ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۲۵ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

«با تضمین اصل سرمایه کیان» پربازده‌ترین صندوق‌ هفته 

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
  • شماره ۵۳۱ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 489913

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

    صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

    صندوق‌ «ثروت افزون فاخر»، «ارزش آفرین فولاد» و «پارند پایدار سپهر» به ترتیب با کسب ۲.۲۲ و ۲.۱۷ و ۱ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های را از آنِ خود کردند.

  • صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌ «صدف سهام»، «با تضمین اصل سرمایه کیان» و صندوق قابل معامله درآمد ثابت «اعتماد ارغوان» به ترتیب با کسب ۲.۹۶ و ۲.۴۳ و ۱.۱۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =