پولدارها اینجا دنبال ملک هستند!

منطقه ۳ تهران یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران به شمار میرود، بافت این منطقه فشرده و متراکم است و به دلیل وجود مراکز تجاری، ادارات دولتی و خصوصی، بوستان های بزرگ و ... جمعیت زیادی روزانه به این منطقه تردد میکنند.

به گزارش صدای بورس ،در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران خواهیم‌ پرداخت.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه ۳ تهران را دارید، محله جردن یکی از محله‌های خوب و گران قیمت این منطقه به شمار میرود، به طور مثال واحدی ۱۳۵ متری در جردن با ۲ اتاق خواب و توجه به اینکه ۳۰ سال از ساخت این واحد گذشته است، قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد. اگر آپارتمانی با قیمت کمتر در این محله میخواهید، میتوانید واحدی۲۰ ساله با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب را در محله جردن با قیمتی معادل ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی در محله‌ قلهک با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۱ سال از ساخت این واحد گذشته است در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی دیگر در همین محله در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، درحالی که این واحد سنی معادل ۱۱ سال دارد و دارای متراژی معادل ۱۰۵ متر و ۲ اتاق خواب است.

اگر قصد خرید واحدی ۱۱۰ متری در ونک را دارید درحالی که از ساخت این واحد ۳۰ سال گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. اگر بودجه کمتری برای خرید خانه در این محله در اختیار دارید، میتوانید واحدی ۶۷ متری که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را به قیمت ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

و برای خرید واحدی نوساز در زرگنده با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۵۳ متر درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن میگذرد و ۲ خوابه است، قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.

مسکن

به گزارش اقتصادآنلاین ،توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

کد خبر 458156

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • در این منطقه تهران آپارتمان نوساز متری ۲۰ میلیون تومان است

    در این منطقه تهران آپارتمان نوساز متری ۲۰ میلیون تومان است

    قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

  • اگر توافق نشود تکلیف بخش مسکن چیست؟

    اگر توافق نشود تکلیف بخش مسکن چیست؟

     بازار مسکن به‌عنوان محلی که خانوارها «گران‌ترین و ضروری‌ترین» کالای مصرفی خود را از آنجا تامین می‌کنند، در یک دوراهی قرار گرفته است؛ «حل معادله برجام» یا «تداوم وضعیت فعلی» می‌تواند بیش از هر متغیر (عامل) دیگری جهت این بازار را تحت‌تاثیر قرار دهد.

  • سود تسهیلات مسکن مهر چند درصد است؟

    سود تسهیلات مسکن مهر چند درصد است؟

    مقام مسئول شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اعلام نرخ سود تسهیلات مسکن مهر گفت: خرید زمین واحدهای مسکن مهر هشتگرد اختیاری است.

  • خرج اجاره‌نشین‌ها در ۳۱ استان چقدر است؟

    خرج اجاره‌نشین‌ها در ۳۱ استان چقدر است؟

     وزن اجاره‌بها در سبد هزینه خانوارهای شهری افزایش پیدا کرد.

  • تاکتیک معاوضه مسکن رواج یافت

    تاکتیک معاوضه مسکن رواج یافت

    رکود ملکی در میانه تابستان، فروشندگان واحدهای مسکونی را به استفاده از دست‌کم دو تاکتیک برای موفقیت در فروش ناگزیر کرده است. در حالی که از ابتدای اردیبهشت تا پایان تیرماه بازار مسکن پایتخت با افزایش نسبی معاملات همراه بود، مرداد ماه وضعیت بازار مسکن تحت‌تاثیر دو عامل دستخوش تغییر شد؛ تغییری که به واسطه آن، فروش در بازار مسکن را در چند هفته اخیر دشوارتر از ماه‌های پیش از آن کرد.

  • ترکیه چند برابر ایران مالیات می دهد؟

    ترکیه چند برابر ایران مالیات می دهد؟

    نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی ترکیه در قیاس با ایران حدود ۴ برابر است، با این حال، این کشور هنوز در این زمینه، اوضاع قابل قبولی در میان کشورهای OECD ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =