درآمدهای عملیاتی محقق‌شده بانک پارسیان؛ رشد درآمد ۶ درصدی از بخش «مرابحه»

"وپارس" بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره ماهانه به دست آورد مربوط به بخش «مرابحه» بود که ۳۸۷ میلیارد تومان درآمدزایی از این بخش صورت گرفت.

بانک پارسیان در خردادماه سال ۱۴۰۱ درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد برابر با ۸۹۸ میلیارد تومان بود، از ابتدای سال مالی تاکنون مجموع عملکرد درآمدزایی این بانک از تسهیلات اعطایی به ۲ هزار و ۹۲۱ میلیارد تومان رسید.

"وپارس" بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره ماهانه به دست آورد مربوط به بخش «مرابحه» بود که ۳۸۷ میلیارد تومان درآمدزایی از این بخش صورت گرفت. لازم به ذکر است که این بخش نسبت به ماه گذشته ۶ درصد افزایش درآمد داشت.

درآمدهای عملیاتی محقق‌شده بانک پارسیان در خردادماه متشکل از بخش‌های «تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و درآمد کارمزد» بود.

مجموع درآمد عملیاتی محقق‌شده این بانک از بخش‌های نام برده، برابر با یک هزار و ۱۲۱ میلیارد تومان بود و میزان درآمدی که "وپارس" از اوراق بدهی به دست آورد نیز با رشد ۱۸ درصدی به ۶۱ میلیارد تومان رسید.

سرمایه‌گذاری پارسیان

اکنون نگاهی خواهیم داشت به سرمایه‌گذاری پارسیان، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک پارسیان.
شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه خردادماه سال ۱۴۰۱ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های «بورسی» و «غیربورسی» را مبلغی در حدود ۳ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان شناسایی کرد.

درآمدهای عملیاتی محقق‌شده بانک پارسیان؛ رشد درآمد ۶ درصدی از بخش «مرابحه»

بهای تمام‌شده‌ای که جهت سرمایه‌گذاری توسط این شرکت به ثبت رسیده نسبت به دوره ماه گذشته نزدیک به ۷ میلیارد تومان افزایش یافت، گفتنی است که این شرکت سرمایه‌گذاری یکی از شرکت‌های زیر مجموعه بانک پارسیان است.

درآمدهای عملیاتی محقق‌شده بانک پارسیان؛ رشد درآمد ۶ درصدی از بخش «مرابحه»

درآمد شرکت "وپارسیان" در خردادماه ۱۴۰۱

بر پایه گزارش، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری "وپارسیان" درخردادماه سال جاری مربوط به شرکت‌های بورسی است که بهای تمام‌شده آن مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان شناسایی شد.

بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی مربوط به «استخراج کانه‌های فلزی» با یک هزار و ۸۷۴ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وپارسیان" در شرکت‌های «غیر بورسی» نیز برابر با یک هزار و ۳۱۴ میلیارد تومان به ثبت رسید و عمده‌ترین سرمایه‌گذاری در این حوزه نیز متعلق به «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با ۹۰۲ میلیارد تومان بود که سهم ۶۹ درصدی از سرمایه‌گذاری‌های غیر بورسی را در اختیار داشت.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات

ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های "وپارسیان" در بخش شرکت‌های «بورسی» مبلغی بالغ‌بر ۳۶ هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان اعلام شد، همچنین طی این دوره عمده‌ترین ارزش بازار مربوط به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۳۵ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان بود.

بیشترین ارزش بازار "وپارسیان" در صورت‌وضعیت پرتفوی بورسی مربوط به شرکت «فرآوری معدنی اپال کانی پارس» با ۳۵ هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان بود و در جایگاه بعد نیز شرکت «بیمه پارسیان» با مبلغ ۴۳۵ میلیارد تومان قرار گرفت.
مابقی شرکت‌هایی که در پرتفوی بورسی "وپارسیان" قرار دارند عبارت‌اند از؛ بانک پارسیان، پارس فولاد سبزوار، معدنی و صنعتی چادرملو.

شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در انتهای خردادماه بهای تمام‌شده ۲ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومانی را در پرتفوی بورسی خود به ثبت رساند که با رشد ۱۷,۴۲۲ درصدی به ارزش بازار ۳۶ هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان رسید.

شرکت سرمایه گذاری پارسیان طی عملکرد یک ماهه منتهی به خردادماه سال جاری در پرتفوی غیر بورسی خود بیشترین سرمایه‌گذاری را در شرکت راه‌سازی و معدنی مبین داشت که مبلغ آن برابر با ۹۰۲ میلیارد تومان بود و مالکیت ۲۵ درصدی از آن را در اختیار داشت.

کد خبر 455958

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بر روی گروه بانک سرمایه گذاری کنیم یا خیر؟!

    بر روی گروه بانک سرمایه گذاری کنیم یا خیر؟!

    تحلیلی بر وضعیت شاخص گروه بانک را پیش رو دارید. واکنش قیمت این سهم را به موقعیت های گوناگون در این تحلیل کوتاه بخوانید.

  • مدیر عامل چادرملو: به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن هستیم

    مدیر عامل چادرملو: به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن هستیم

    مدیر عامل چادرملو پس از بازدید از بخش های مختلف مجتمع معدنی در جمع مدیران این مجموعه  ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت معدن چادرملو افزود: مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو یک مجموعه اثر بخش در اقتصاد ملی است و قطعاً می دانیم  وظیفه خطیری برای تامین مواد اولیه واحدهای بزرگ فولادی کشور بر دوش ماست .

  • برگزاری نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

    برگزاری نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

    نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ( سهامی عام) برگزار شد.

  • هر ایرانی چند کارت بانکی دارد؟

    هر ایرانی چند کارت بانکی دارد؟

    دنیای آینده بانک‌های ایران چگونه است و تا چه زمانی می‌توانند با تکیه بر خدمات سنتی و نیمه‌الکترونیک خود ادامه حیات دهند؟ آیا مشتریان آنها به همین خدمات محدود و حداقلی رضایت می‌دهند؟ شاخص دسترسی به خدمات بانکداری نوین در ایران، به‌رغم افزایش تعداد خدمات، همچنان از یک ساختار سنتی مبتنی بر پرداخت، به جای اعتبار دادن به مشتریان، رنج می‌برد.

  • فملی اصلاح را ادامه می دهد؟

    فملی اصلاح را ادامه می دهد؟

    تحلیلی از حرکت نماد معاملاتی فملی و تغییر قیمت آن را در ادامه می خوانید.

  • اقدام مؤثر "وپارس" در راستای مصوبات شورای پول و اعتبار / تصویب صورت های مالی ۱۴۰۰ بانک پارسیان

    اقدام مؤثر "وپارس" در راستای مصوبات شورای پول و اعتبار / تصویب صورت های مالی ۱۴۰۰ بانک پارسیان

    مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک پارسیان با حضور ۷۸.۶۴ درصدی سهامداران و اعضای هیأت مدیره، نماینده سازمان بورس و حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد.

  • نیروی انسانی سرمایۀ بی‌بدیل چادرملو است

    نیروی انسانی سرمایۀ بی‌بدیل چادرملو است

    مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشست با مدیران و رؤسای مجتمع صنعتی این شرکت با اشاره به نقش سرمایۀ انسانی به ویژه  کارگران در تولید و اقتصاد ملی گفت: نیروی انسانی، سرمایۀ بی‌بدیل شرکت است و تمام تلاش خود را درراستای حفظ شأن و جایگاه کارگران به‌کار خواهیم بست.

  • مدیرعامل چادرملو: با تمام توان در جهت بسترسازی و توسعه ورزش تلاش می کنیم

    مدیرعامل چادرملو: با تمام توان در جهت بسترسازی و توسعه ورزش تلاش می کنیم

    در مراسم معارفه مدیر باشگاه ورزشی  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که  در سالن اجتماعات این شرکت با حضور معاونان و مدیران برگزار شد . مهندس طاهر زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به نو پا بودن باشگاه ورزشی چادرملو گفت : برآنیم تا با اراده ای قوی گامی مستحکم در جهت ارتقای سطح ورزش بالاخص در استان یزد برداریم .

  • سبدهای پیشنهادی هفته چهارم تیر ماه

    سبدهای پیشنهادی هفته چهارم تیر ماه

    ۸ مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه سبد پیشنهادی خود را برای هفته چهارم تیر ماه ارایه کردند.

  • گمانه‌های خیر و شر

    گمانه‌های خیر و شر

    بازار در آستانه پایان فصل مجامع و آغاز انتشار گزارش‌های ماهانه است. گمانه‌زنی از چند و چون سودهای بهار شرکت‌ها محفل این روزهای شرکت‌های بورسی است. انتظار اعلام سودهای خوب در گروه پالایشی وجود دارد که با توجه به روند نزولی قیمت نفت، می‌تواند آخرین گزارش خوب منتشر شده این صنعت باشد.  

  • رونمایی از لوگو جدید سپ

    رونمایی از لوگو جدید سپ

    همزمان با آغاز فصلی جدید از تکنولوژی‌های پرداخت در دنیا، سپ از نشان جدید خود، در هتل پارسیان اوین رونمایی کرد.

  • پرداخت سامان تغییر هویت داد

    پرداخت سامان تغییر هویت داد

    از این به بعد هویت بصری شرکت پرداخت الکترونیک سامان به سپ تغییر می‌کند و تمام خدمات با نام تجاری سپ عرضه می‌شود.

  • وتجارت درون مثلث کاهشی قرار دارد

    وتجارت درون مثلث کاهشی قرار دارد

    تحلیلی از نماد معاملاتی و تجارت را در ادامه می خوانید.

  • لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ 

    لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ 

    شاخص کل بورس روز گذشته همانند روز شنبه روند نزولی به خود گرفت و با افت ۱۰۸۹۰ واحد ی به سطح یک میلیون و ۴۸۷ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با رنگ قرمز ۶۲۷۰.۸ واحدی در ارتفاع ۴۰۹ هزار و ۵۵۹ واحد قرار گرفت. نمادهای «فارس»، «فملی»، «میدکو»، «وبملت» و «وتجارت» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «فولاد» و «مبین» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.کارشناسان عقیده دارند که تحلیل روی بازار سرمایه جوابگو نیست و اغلب سرمایه‌گذاران این بازار، به صورت هیجانی رفتار می‌کنند. در دو روز کاری این هفته ارزش معاملات بورس در محدوده سه هزار میلیارد تومان بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد این ارزش در هفته‌های اخیر در سطح چهار الی پنج هزار میلیارد تومان بوده است، اما تا زمانی که ارزش معاملات به بیش از هفت هزار میلیارد تومان نرسد نمی‌توان به رشد بازارسرمایه امیدوار بود. بررسی روند عرضه و تقاضا و شاخص های عملکردی بازار حکایت از آن دارند که بخشی از عرضه های معاملات روز گذشته به ابتدای بازار امروز سرایت کند اما احتمالا با نزدیک شدن به محدوده حمایتی ۱.۴۸۰ میلیون واحدی شاهد افزایش نسبی تحرکات در سمت تقاضا باشیم اما به دلیل استمرار ابهامات شروع روند صعودی قدرتمند دور از انتظار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =