مدیرعامل چادرملو: با تمام توان در جهت بسترسازی و توسعه ورزش تلاش می کنیم

در مراسم معارفه مدیر باشگاه ورزشی  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که  در سالن اجتماعات این شرکت با حضور معاونان و مدیران برگزار شد . مهندس طاهر زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به نو پا بودن باشگاه ورزشی چادرملو گفت : برآنیم تا با اراده ای قوی گامی مستحکم در جهت ارتقای سطح ورزش بالاخص در استان یزد برداریم .

به گزارش صدای بورس،علی عطایی تاکید کرد : یکی از اهداف اصلی این باشگاه باید تلاش در جهت ایجاد کانون پرورش استعداد ها و تجلی و شکوفایی ظرفیت های نهفته جوانان و نوجوانان استان همراه با تعمیم فرهنگ ورزش باشد .

مدیر عامل چادرملو تصریح کرد : لازمه نیل به این اهداف، ایجاد بستر های مناسب در حد بالاترین استاندارد ها برای رشد و توسعه پایدار و ایجاد زیر ساختاهای مناسب است تا بتوان زمینه رشد و تعالی استعداد ها در تمامی رشته های ورزش منطقه را ارتقاء بخشیم .
وی با بیان اینکه : حمایت از ورزش به نوعی سرمایه گذاری برای تربیت نسلی پویا و جامعه ای با نشاط است که آنرا تکلیف خود می دانیم و برای تحقق آن در حد توان و ظرفیت خود تلاش خواهیم نمود تصریح کرد : در حال حاضر کاستی هایی در زیر ساخت های ورزش حرفه ای شهرستان اردکان و استان یزد وجود دارد که در صدد بهسازی و ساخت اماکن مناسب هستیم اما تا به ثمر رسیدن این اقدامات از ظرفیت های موجود کشور برای آمادگی لازم در جهت حضور قدرتمند و در شأن مردم شریف و علاقمندان ورزش شهرستان اردکان و استان یزد و نام چادرملو ، در رقابت های ورزشی کشور و بین المللی بهره خواهیم برد .
بر اساس همین گزارش در ادامه این مراسم علی عطایی مدیر باشگاه ورزشی چادرملو ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره و مدیر عامل چادرملو به ایشان برای هدایت این باشگاه گفت : با همه تجربه و توان تلاش خواهیم کرد علاوه بر گسترش و احیای ورزش شهرستان اردکان و استان یزد با حرکت در مسیر استعداد یابی و توسعه زیر ساختها ، زمینه های تقویت ورزش کارگری را نیز ارتقا بخشیم .
گفتنی است عطایی تا پیش از این انتصاب، معاون باشگاه پرسپولیس بود .

کد خبر 457559

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =