مدیر عامل چادرملو: به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن هستیم

مدیر عامل چادرملو پس از بازدید از بخش های مختلف مجتمع معدنی در جمع مدیران این مجموعه  ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت معدن چادرملو افزود: مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو یک مجموعه اثر بخش در اقتصاد ملی است و قطعاً می دانیم  وظیفه خطیری برای تامین مواد اولیه واحدهای بزرگ فولادی کشور بر دوش ماست .

به گزارش صدای بورس،مهندس طاهر زاده تاکید کرد : باید تلاش کنیم به نحو احسن از ظرفیتی که در اختیار داریم در راستای اقتصاد ملی قدمهای مثبتی بر داریم و تکلیف امانتداری را به خوبی بجا آوریم .

وی افزود: با حفظ تامین و توسعه خوراک پایدار و با استفاده از نیروهای فنی و مجرب خود به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن هستیم.
مدیرعامل چادرملو، در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان مجموعه تصریح کرد : بی تردید بدون همدلی و همکاری تنگاتنگ میان مدیران و کارکنان، زمینه رشد و ارتقاء شرکت چادرملو فراهم نمی گردد .
بر اساس همین گزارش، در آغاز این جلسه مهندس جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو گزارشی از روند فعالیت مجتمع ارائه و ابراز امیدواری کرد . با حمایت های لازم از سوی دولت، یکی از مهمترین دغدغه های جامعه فولادی کشور که کمبود ذخایر در حال برداشت سنگ آهن است مرتفع شود .

کد خبر 458210

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =