۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
پرداخت سامان تغییر هویت داد

از این به بعد هویت بصری شرکت پرداخت الکترونیک سامان به سپ تغییر می‌کند و تمام خدمات با نام تجاری سپ عرضه می‌شود.

به گزارش صدای بورس؛ رویداد بازآفرینی برند سپ روز سه‌شنبه در سالن همایش‌های هتل پارسیان با حضور جمعی از مدیران شرکت، کارشناسان و اصحاب رسانه برگزار شد. در این جلسه حسین قمصری، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان کیش و ناصر پاشاپور نیکو، بنیان‌گذار و مدیر گروه dnaunion به سخنرانی پرداختند.

حسین قمصری گفت: شرکت پرداخت سامان در سال ۱۳۸۲ شروع به کار کرد و تبدیل به بنیانگذار صنعت پرداخت کشور شد؛ در حال حاضر بسیاری از کارهایی که در صنعت پرداخت انجام می‌شود با ابتکار پرداخت سامان ایجاد شده است. سال ۱۳۸۳ اولین تراکنش اینترنتی از درگاه سامان انجام شد، اوایل دهه ۹۰ ، #۷۲۴* که یک کد USSD است را راه‌اندازی کردیم که تبدیل به یکی از بزرگترین مشاغل سودآور کشور شد. با برنامه‌ریزی که سال ۱۳۹۵ انجام شد امروز به رتبه اول کشور در صنعت پرداخت رسیدیم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان با بیان اینکه شرکت در آستانه دهه سوم فعالیت خود است اضافه کرد: آماده‌ایم با تغییر هویت بصری پرداخت الکترونیک سامان در راستای اهداف کلان، خود را با تحولات بازار پرداخت همراه کنیم و در این محیط زیست بروز و مجهز باشیم. المان‌های هویت بصری قبلی شرکت محدودیت‌های زیادی داشت و این محدودیت را با مشاوره شرکت هزار و یک برندینگ تغییر دادیم.


بیشتر بخوانید: مردم چطور به بورس اعتماد می کنند؟


وی افزود: از این به بعد هویت بصری شرکت پرداخت الکترونیک سامان به سپ تغییر می‌کند و تمام خدمات با نام تجاری سپ عرضه می‌شود تا از ارسال پیام‌های چندگانه به جامعه مخاطبان جلوگیری شود. بنابراین سیاست یکی از اهداف شرکت کاهش هزینه‌های تبلیغات و استفاه حداکثری از ظرفیت مخاطبان است؛ با برند "سپ" نسل جدید جامعه که بیشتر از گوشی همراه استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند از خدمات سپ در بستر اینترنت بهره ببرند.

ناصر پاشاپور نیکو با اشاره به اینکه سازمان‌ها چه زمانی نیاز به ریبردینگ دارند گفت: مخاطب برند فقط مشتریان نیستند و به پنج دسته تقسیم می‌شوند که مشتریان در جایگاه اول هستند. کارکنان سازمان، سرمایه‌گذاران، صنعت، جامعه هم باید مورد توجه مدیران شرکت باشند.

وی افزود: تمایز از رقبا، سازماندهی مجدد سازمان و حذف زیربرندها، تغییر در رهبری استراتژی، ادغام یا خرید شرکت جدید، تغییر در مخاطبان برند، تغییر در سبد خدمات، قدیمی شدن برند، اصلاح درک مخاطب از برند و تغییر جغرافیایی بازار هدف مواردی است که یک سازمان را مجبور به ریبرندینگ می‌کند.

کد خبر 455482

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =