پرداخت یارانه عید غدیر صحت دارد؟

همزمان با فرارسیدن عید غدیر برخی از رسانه‌ها مساله یارانه و یا عیدی عید غدیر را مطرح کرده‌اند. اما یارانه عید غدیر صحت دارد و قرار است دولت به مردم یارانه و یا عیدی جدیدی بدهد؟

به گزارش صدای بورس،واریز یارانه یا عیدی به مناسبت عید غدیر صحت ندارد و هیچ یارانه یا مبلغ جدیدی از سوی دولت برای مردم واریز نمی‌شود.

بیش از دو میلیون نفر هنوز یارانه تیرماه خود را دریافت نکرده‌اند. افرادی که جزو جاماندگان یارانه بوده‌اند و حالا دولت وعده داده یارانه آنها تا دوشنبه هفته جاری (عید غدیر) واریز می‌شود. همزمانی واریز احتمالی این یارانه با عید غدیر سبب شده که برخی گمان کنند یارانه عید غدیر پرداخت می‌شود.

علاوه بر یارانه جاماندگان، قرار است تا پایان تیر ماه (هفته جاری) سود سهام عدالت سال ۹۸ و ۹۹ جاماندگان واریز شود. علت دیگری که سبب ایجاد این شایعه شده، همزمانی واریز این سود با عید غدیر است.

براساس پیگیری‌ها یارانه نقدی جاماندگان در بازه زمانی ۲۷ تا ۳۱ تیرماه به حساب جاماندگان واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید: ثبت‌نام‌کنندگان جدید واجد شرایط، یارانه و معوقات را می‌گیرند؟


همچنین حدود دو میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت که شماره حساب خود را اصلاح کرده‌اند، تا پایان هفته باید منتظر واریز سود سهام عدالت خود باشند. مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی سال ۹۸ حدود ۱۹۰ هزار تومان و سود سال ۹۹ برای همین گروه حدود ۵۸۰ هزار تومان است. این مبلغ برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی دو برابر می‌شود. یعنی سود سال ۹۸ حدود ۳۸۰ هزار تومان است و سود سال ۹۹ هم یک میلیون تومان می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،با این حساب سود یک خانوار چهار نفره بین دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود (وابسته مبلغ سهام).

کد خبر 455783

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام جای تاسف است که بی عدالتی در واریز یارانه همه را شاکی کرده است. اولاً یارانه حق همه افراد جامعه است و مثل زمان جنگ که به همه کوپن می دادند الان هم باید به همه بدهند. دوم اینکه چطور یک بازنشسته مثل من که بعد سی سال یک خانه کلنگی کوچک در پایین شهر مشهد دارم و مقداری سپرده در بانک برای کمک خرج خانواده 5 نفره ام. جزئ دهک ده هستم با این اوضاع گرانی ارزاق، تقریبا تمام حقوق، و سود بانکی که می گیرم صرف خوراک وپوشاک و تحصیل بچه‌ها می شود.بنابراین تراکنش در که ممکن به 8یا9 ملیون هم برسه همون تراکنشی است که ما رو به خاطر آن دهک ده حساب کرده‌اند