واریز سومین مرحله سود سهام عدالت

مدیر فنی شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت:بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت وجود دارند که سپرده گذاری برای واریز سود شماره شبای معتبر از آن‌ها ندارد.

به گزارش صدای بورس،مدیر فنی شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت وجود دارند که سپرده گذاری برای واریز سود سهام عدالت آنها شماره شبای معتبری ندارد.

حسنلو گفت :امروز در سومین مرحله واریز سود سهام عدالت به جاماندگان حدود ۱۷۷ هزار تراکنش بانکی صورت گرفت که از این تعداد نزدیک به ۸۶ هزار تراکنش مربوط به سود سهام عدالت ۹۸ و ۹۱ هزار تراکنش نیز مربوط به واریزی سود عملکردی سال ۹۹ بوده است.

به گفته او: ارزش این پرداخت ها برای سال ۹۸ بیش از ۱۴ میلیارد تومان و برای سال ۹۹ بیش از ۵۴ میلیارد تومان بوده است یعنی در مجموع بیش از ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان امروز واریزی سود برای جاماندگان وجود داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، او می گوید :با توجه به آمار یعنی پرداخت به بیش از ۹۱ هزار نفر اکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت وجود دارند که سپرده گذاری برای واریز سود شماره شبای معتبر از آنها ندارد. افراد با مراجعه به سامانه سجام می توانند مراحل اصلاح اطلاعات یا ثبت نام را تکمیل تا در واریز های بعدی بتوانند سود خود را دریافت کنند.

کد خبر 456196

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چند روز برای اعلام شماره شبای سود سهام عدالت وقت داریم؟

    چند روز برای اعلام شماره شبای سود سهام عدالت وقت داریم؟

    معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سهامداران سهام عدالت روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه فرصت دارند، شماره حساب خود را از طریق سامانه سجام اعلام کنند تا سود برای آن‌ها واریز شود.

  • کاهش تراکنش های بانکی تیرماه

    کاهش تراکنش های بانکی تیرماه

    مبلغ تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در تیر امسال بیش از ۶۸۶ هزار میلیارد تومان شد که نسبت به خرداد ۱.۸۶ درصد رشد در تعداد و ۵.۴۳ درصد کاهش در ارزش ریالی داشت.

  • وعده جدید وزیر اقتصاد درباره سهام عدالت

    وعده جدید وزیر اقتصاد درباره سهام عدالت

    وزیر اقتصاد گفت: قریب به سه میلیون نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و مشمول دریافت سهام هم قثرار دارند. ابتدا در خصوص این عده با فوریت مصوبه آماده شد که در کمیسیون اقتصادی دولت هم تصویب شده و در صف بررسی هیئت دولت قرار دارد. امیدواریم که در همین مردادماه مصوبه هیئت دولت را در این زمینه داشته باشیم.

  • چطور اطلاعات سهام عدالت سرقت می شوند؟

    چطور اطلاعات سهام عدالت سرقت می شوند؟

    مدیر امنیت اطلاعات سپرده گذاری مرکزی گفت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای واریز سود سهام عدالت پیامکی ارسال نمی‌کند.

  • خبر جدید از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان

    خبر جدید از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در گام نخست به ۴ میلیون نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تا پایان شهریورماه امسال، این سهام اعطا می‌شود.

  • پرداخت یارانه عید غدیر صحت دارد؟

    پرداخت یارانه عید غدیر صحت دارد؟

    همزمان با فرارسیدن عید غدیر برخی از رسانه‌ها مساله یارانه و یا عیدی عید غدیر را مطرح کرده‌اند. اما یارانه عید غدیر صحت دارد و قرار است دولت به مردم یارانه و یا عیدی جدیدی بدهد؟

  •  جزئیات دریافت تسهیلات سهام عدالت

    جزئیات دریافت تسهیلات سهام عدالت

    در زمان اوج بورس و زمانی که قیمت سهام عدالت روز به روز بیشتر می‌شد، حسن روحانی به مردم توصیه کرد سهام عدالت خود را نفروشند چراکه به زودی هم قیمت خانه و زمین می‌شود. اما حالا با این سهام تنها می‌توان وام ۱۰ میلیونی گرفت!

  •  چند میلیون سهامدار عدالت، شماره شبا ندادند

    چند میلیون سهامدار عدالت، شماره شبا ندادند

    معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تاکنون از قریب به یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از سهامداران سهام عدالت، اطلاعات معتبر به ویژه شماره شبای معتبر نداریم تا بتوانیم سودی برایشان واریز کنیم.

  • پرداخت سود سهام ۳۹ شرکت بورسی از طریق سامانه سجام

    پرداخت سود سهام ۳۹ شرکت بورسی از طریق سامانه سجام

    شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام‌کرد: سود سهام ۳۹ شرکت در تیر ماه امسال از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.

  • ثبت نام در سجام را جدی بگیرید

    ثبت نام در سجام را جدی بگیرید

    معاون حقوقی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بهره‌مندی سهامداران و فعالین بازار سرمایه از عمده خدمات قابل ارائه در این بازار، منوط به ثبت نام در سامانه سجام است.

  • سود سهام عدالت بیشتر شد

    سود سهام عدالت بیشتر شد

    دستیار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از افزایش ۱۰۰ درصدی سود نقدی امسال سهام عدالت خبر داد.

  • پیشتازی تهرانی‌ها در ثبت نام سجام

    پیشتازی تهرانی‌ها در ثبت نام سجام

    در تیرماه سال جاری بیش از ۲۳۰ هزار نفر در سامانه سجام ثبت‌نام کردند که تهرانی‌ها با بیش از ۴۸ هزار ثبت‌نام، در صدر این لیست قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =