ثبت‌نام‌کنندگان جدید واجد شرایط، یارانه و معوقات را می‌گیرند؟

تمامی سرپرستان خانواری که تا تاریخ ۱۵ خردادماه جهت دریافت یارانه کمک معیشتی ثبت‌نام نموده‌اند و توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشمول دریافت یارانه شناخته شده‌اند، تا پایان هفته یارانه و معوقات خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش صدای بورس- در اطلاعیه شماره ۱۰ سازمان هدفمندی یارانه ها آمده است :پیرو اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر امکان ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه نقدی یا متقاضیان جدید دریافت یارانه، اطلاعات سرپرستان خانواری که تا تاریخ ۱۵ خردادماه در سامانه https://my.gov.ir ثبت‌نام نموده‌اند، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال و پس از انجام آزمون وسع و تعیین دهک‌بندی توسط آن وزارتخانه، فهرست سرپرستان خانوار جدید مشمول دریافت یارانه به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام شده است.

در صورتیکه بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم شناخته شده باشند، ماهانه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم معرفی گردیده باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان ماهانه به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.
گفتنی است یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات همزمان با یارانه تیرماه به حساب این سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. درصورتیکه در زمان پرداخت یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ (تیرماه سال جاری)، مبلغ یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نشد، به این معنا است که این افراد در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دهک ۱۰ قرار گرفته و مشمول دریافت یارانه شناخته نشده‌اند.


بیشتر بخوانید: یارانه عید قربان صحت دارد؟


معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری اعتراض و درخواست بازبینی دهک‌بندی خود به سامانه اعلامی وزارت مذکور به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نموده یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس حاصل نمایند.

به گزارش صداوسیما- خاطر نشان می‌گردد، سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آن‌ها در اردیبهشت ماه قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات تا پایان هفته به حساب آنان واریز خواهد شد.

کد خبر 455384

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یارانه تیرماه امشب به حسابتان می‌آید

    یارانه تیرماه امشب به حسابتان می‌آید

    یارانه نقدی کمک معیشتی تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۴ دوشنبه ( ۲۰ تیرماه)  قابل برداشت است و افرادی که در اردیبهشت ماه یارانه دریافت نکردند و درخواست بازبینی خود را ثبت نمودند نیز درصورت واجد شرایط بودن، در این ماه یارانه می‌گیرند.

  • چرا یارانه تیر، کم واریز شد؟

    چرا یارانه تیر، کم واریز شد؟

    سومین مرحله از یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما انتقادات زیادی به نحوه واریز یارانه وارد است. مردم می‌گویند یارانه تیرکم واریز شده است.

  • سقف قیمت تن ماهی چه رقمی است؟

    سقف قیمت تن ماهی چه رقمی است؟

    دبیر سندیکای کنسرو گفت: ابلاغیه سازمان ملی استاندارد مبنی بر تغییر لیبل برندهای معتبر در نهایت هزینه‌های اضافی به مصرف‌کنندگان تحمیل می‌کند؛ چراکه باعث افزایش قیمت تمام شده کالاها می‌شود از این‌رو امیدوارم که این مصوبه به صورت پایلوت در همان شهرها باقی بماند و سراسری نشود.

  • کالابرگ الکترونیکی کی اجرا می‌شود؟

    کالابرگ الکترونیکی کی اجرا می‌شود؟

    به‌نظر می‌رسد تقدم پرداخت یارانه نقدی بر درآمد حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰، یک عامل مهم رشد پایه پولی در اردیبهشت ماه است.

  • برنج ایرانی کیلویی ۱۵۰ هزار تومان شد

    برنج ایرانی کیلویی ۱۵۰ هزار تومان شد

    دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: برنج‌ ناخالص را با قیمت ۱۵۰ هزار تومان می‌فروشند و سازمان استاندارد هیچ نظارتی ندارد. در حال حاضر برنج خالص و بدون اختلاط ایرانی را کمتر از ۲۰۰ هزار تومان نمی‌توان خرید.

  • تعیین تکلیف واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

    تعیین تکلیف واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

    سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: زمان یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در هفته‌ جاری اعلام خواهد شد. 

  •  استخرهای لاکچری بلای جان آبی شده‌اند

    استخرهای لاکچری بلای جان آبی شده‌اند

    در شرایطی که حجم آب سدهای تهران نسبت به پارسال ۱۹ درصد کاهش بافته اما پرشدن استخرهای لاکچری بلای جان آبی شده‌اند که یارانه به آن تعلق گرفته و این ظلمی مضاعف به سایر مردم است.

  •  یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی فردا به دستمان می رسد ؟

    یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی فردا به دستمان می رسد ؟

    با وجود انتشار اخباری مبنی بر واریز یارانه معیشتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی در روز بیستم تیرماه، سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد که این یارانه فردا واریز نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =