کرونایی ها ۵ روز در خانه بمانند

فرماندار رفسنجان گفت: افرادی که مبتلا به زیر سویه جدید کرونا می شوند می توانند به مدت ۵ روز مرخصی داشته باشند.

به گزارش صدای بورس، حسین رضایی عصر ۲۵ تیرماه در جلسه اضطراری ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، وضعیت کرونایی شهرستان رفسنجان را وخیم دانست و گفت: جهت حفظ وضعیت موجود شهرستان که وضعیت زرد کرونایی است؛ تمام دستگاهای اجرایی، صنوف و واحدهای صنعتی به کلیه زیر مجموعه های خود ابلاغ نمایند که مراجعان و پرسنل خود در خصوص رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک تاکید کنند.

رضایی عنوان کرد: جهت رفع عادی انگاری شهروندان و تاکید بر رعایت پروتکل ها به طور جدی و استفاده از ماسک؛ اتحادیه ها ملزم به بازرسی منظم از صنوف زیر مجموعه خود و ارسال گزارش به ستاد کرونا هستند.


بیشتر بخوانید: موج هفتم کرونا رسید


وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات استانی مدت قرنطینه در کرونا به مدت ۵ روز است و مرخصی کارکنان که واکسن دریافت کردن استعلاجی اعمال و در غیر اینصورت مرخصی استحقاقی اعمال می‌شود.

به گرازش تجارت نیوز، رضایی همچنین در پایان گفت: مقرر شد در خصوص تب کریمه کنگو اطلاع رسانی و نظارت به عمل آید و جلسات آموزشی در این خصوص برای قشر قصاب انجام شود.

کد خبر 455728

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یارانه تیرماه امشب به حسابتان می‌آید

    یارانه تیرماه امشب به حسابتان می‌آید

    یارانه نقدی کمک معیشتی تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۴ دوشنبه ( ۲۰ تیرماه)  قابل برداشت است و افرادی که در اردیبهشت ماه یارانه دریافت نکردند و درخواست بازبینی خود را ثبت نمودند نیز درصورت واجد شرایط بودن، در این ماه یارانه می‌گیرند.

  • افراد توصیه‌های دامپزشکی را باید جدی بگیرند / حمله  تب کریمه کنگو به ۶۰ نفر

    افراد توصیه‌های دامپزشکی را باید جدی بگیرند / حمله تب کریمه کنگو به ۶۰ نفر

    معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۶۰ نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شدند که با توجه به ایام محرم، افراد توصیه‌های دامپزشکی را باید جدی بگیرند.

  • ضرایب مالیاتی اصناف قرار بود محرمانه بماند!

    ضرایب مالیاتی اصناف قرار بود محرمانه بماند!

    ضریب مالیاتی یا همان اینتاکد، مهم‌ترین بخش اعتراض اصناف به شیوه جدید اخذ مالیات است. فعالان صنفی معتقدند این ضرایب با هزینه و درآمد فعالیت آن‌ها در تضاد است. حتی طبق گفته مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران قرار بود اینتاکد محرمانه بماند که با پیگیری اصناف، از حالت محرمانگی خارج شد.

  • اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    شب گذشته یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه‌ای که اگرچه قابل برداشت نیست اما اقساط وام کرونا از آن کسر شده است. حالا این سوال مطرح شده که اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

  • بازگشت خرس‌ها به بازار نفت

    بازگشت خرس‌ها به بازار نفت

    هر بشکه نفت خام برنت امروز به قیمت ۹۹ دلار و ۴۳ سنت رسیده و هر بشکه نفت خام وست تگزاس نیز ۹۵ دلار و ۶۶ سنت قیمت خورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =