۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
این میوه‌ها ارزان شدند

قیمت ۱۶ قلم میوه ازجمله انگور عسگری، آناناس طلایی، آلو قطره، لیمو ترش، شکرپاره، بدامی و... در میادین میوه و تره بار کاهش داشت.

به گزارش صدای بورس، مقایسه آخرین نرخنامه‌ سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اولین نرخنامه‌ تیرماه، روند ادامه‌دار کاهش قیمت ۱۶ قلم محصول را در میادین میوه و تره بار نشان می‌دهد

محصولاتی مانند انگور عسگری با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت از ۳۵ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان، سایر انواع انگور با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت از ۲۹ هزار تومان به ۱۹ هزار تومان، آناناس طلایی با هشت هزار تومان کاهش قیمت از ۶۲ هزار تومان به ۵۴ هزار تومان، آلو قطره طلا با هفت هزار تومان کاهش قیمت، از ۳۲ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان، لیمو تُرش مینابی با ۹ هزار تومان کاهش قیمت، از ۳۰ هزار تومان به ۲۱ هزار تومان، لیمو تُرش سنگی با پنج هزار تومان کاهش قیمت، از ۲۴ هزار تومان به ۱۹ هزار تومان و زردآلو فلکه‌ای، شکرپاره و بادامی با سه هزار تومان کاهش قیمت، از ۳۸ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان رسید.

بر اساس مقایسه قیمت ها با خردادماه، خربزه مشهدی با سه هزار تومان کاهش قیمت از ۱۲ هزار و ۹۰۰ به ۹ هزار و ۹۰۰ تومان، انواع طالبی با یک هزار و ۴۰۰ تومان کاهش قیمت، از ۹ هزار و ۹۰۰ به هشت هزار و ۵۰۰ تومان، خربزه گرمساری با هزار تومان کاهش قیمت، از ۱۰ هزار و ۹۰۰ به ۹ هزار و ۹۰۰ تومان و سایر انواع خربزه با هزار تومان کاهش قیمت، از ۱۰ هزار و ۹۰۰ به ۹ هزار و ۹۰۰ تومان، خیار گُلخانه‌ای با یک هزار و ۱۰۰ تومان کاهش قیمت، از ۹ هزار و ۸۰۰ به هشت هزار و ۸۰۰ تومان، خیار بذر اصفهان با ۴۰۰ تومان کاهش قیمت، از هشت هزار و ۳۰۰ به هفت هزار و ۹۰۰ تومان، هندوانه زیر سه کیلوگرم با ۵۰۰ تومان کاهش قیمت، از چهار هزار به سه هزار و ۵۰۰ تومان و هندوانه بالای سه کیلوگرم با ۴۰۰ تومان کاهش قیمت، از پنج هزار و ۵۰۰ به پنج هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافت.


بیشتر بخوانید:آخرین قیمت میوه و صیفی‌جات در تره بار تهران


به گزارش ایرنا-بر اساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، محصولاتی مانند انگور رطبی با قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار تومان، انواع سیب (شفیع‌آبادی و مشهدی) با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان، شلیل و شبرنگ انجیری با قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان، انواع گلابی با قیمت هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان و هلو انجیری با قیمت هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان وارد میادین و بازارهای میوه و تره بار شدند.

کد خبر 455460

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سرانه مصرف میوه خانوارها در سراشیبی

    سرانه مصرف میوه خانوارها در سراشیبی

    مصرف میوه به اذعان کارشناسان و دست اندرکاران روند کاهشی دارد و برخی کارشناسان حوزه سلامت نسبت به کاهش میوه در سبد خانوار هشدار دادند.

  • این سبزی سرشار از آب است!

    این سبزی سرشار از آب است!

    شاید شما تا به امروز نمی‌دانستید که خواص سبزی کرفس برای سلامتی فراوان است علاوه بر اینکه کرفس یک سبزی کم کالری با محتوای آب بالاست. این گزارش صدای بورس را بخوانید و با فواید این سبزی شگفت انگیز آشنا شوید.

  • آخرین قیمت میوه‌ های تابستانی

    آخرین قیمت میوه‌ های تابستانی

    به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی؛ قیمت عمده میوه های تابستانی پر مصرف عرضه شده در میادین میوه و تربار نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشته اند، کاهش قیمت آن ها از یک تا ۱۰ هزار تومان بوده است.

  • گوشت قرمز ۵۰ درصد گران شد

    گوشت قرمز ۵۰ درصد گران شد

    گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار به‌طور میانگین ۵۰درصد گران‌تر شده است.

  • قیمت میوه روز تعطیل چه فرقی کرد؟

    قیمت میوه روز تعطیل چه فرقی کرد؟

    تازه‌ترین قیمت انواع میوه و تره‌بار، امروز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران اعلام شد.

  • مردم چطور به بورس اعتماد می کنند؟

    مردم چطور به بورس اعتماد می کنند؟

    بازار سهام در تمامی کشورهای جهان از جمله حوزه‌هایی است که طی دو دهه اخیر تحولات سریعی را در حوزه تکنولوژی و همچنین آسان‌تر کردن خدمات برای مردم عادی یا شرکت‌ها شاهد بوده است.

  • قیمت میوه های تابستانی را ببیند

    قیمت میوه های تابستانی را ببیند

    رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی بار، قیمت ۶۶ قلم میوه و صیفی در روز اعیاد قربان و غدیر از ثبات برخوردار است.

  • طلا نقد بفروشید، پولش را نسیه بگیرید

    طلا نقد بفروشید، پولش را نسیه بگیرید

    محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بانک مرکزی باید توجه داشته باشد که یک کیلو طلا امروز حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان شده است. جا به جایی این رقم خیلی سخت است. نباید صنف طلا را همانند سایر اصناف ببینیم. باید شرایط و مسئولیت‌های مجزا برای صنف طلا ایجاد کنند تا طلافروش به راحتی پول جا به جا کند. امیدواریم بانک مرکزی کمک کند و این مشکلات برطرف شود.

  • میوه ارزان شد؟

    میوه ارزان شد؟

    مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت برخی از اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.

  • قیمت نارنگی سبز لامپی شمال

    قیمت نارنگی سبز لامپی شمال

    مراکز عرضه کننده و میادین تره بار و میوه انواع میوه ها و مرکبات را با کیفیتهای گوناگون و با قیمتهای مختلف ارائه می کنند که نمونه های نارنگی سبز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و مشتریان زیادی طرفدار این میوه می باشند.

  • خشکبار چقدر گران شد؟

    خشکبار چقدر گران شد؟

    در این خبر به بررسی قیمت انواع خشکبار در بازار پرداختیم.

  • سازمان ملل: ۸۲۸ میلیون نفر در جهان با گرسنگی مواجه‌اند

    سازمان ملل: ۸۲۸ میلیون نفر در جهان با گرسنگی مواجه‌اند

    نهاد غذایی وابسته به سازمان ملل همزمان با چالش‌های بین المللی از جمله همه‌گیری کرونا و جنگ اوکراین، در گزارشی اعلام کرد که در حال حاضر افزون بر ۸۲۸ میلیون نفر در جهان با گرسنگی روبرو هستند.

  • قیمت انواع خشکبار در میادین

    قیمت انواع خشکبار در میادین

    در این گزارش قیمت انواع خشکبار در میادین میوه و تره‌بار بررسی شده است.

  • مبوه‌های تابستانی فراوان اما گران

    مبوه‌های تابستانی فراوان اما گران

    میوه‌های تابستانی در میدان مرکزی تره‌بار تهران فراوان است، اما قیمت‌ها بالا است و باوجودی که اوج عرضه میوه در تابستان است، ظاهرا با این روند، قیمت‌ها قصد پایین آمدن ندارد.

  • چرا قیمت سیب‌زمینی کاهش نیافت؟

    چرا قیمت سیب‌زمینی کاهش نیافت؟

    از بهمن‌ماه سال گذشته که قیمت سیب زمینی بالا رفت و به کیلویی ۱۸ تا ۲۰ هزارتومان رسید تاکنون قیمتش کاهشی نشده است. اما علت آن چیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =