آخرین قیمت میوه‌ های تابستانی

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی؛ قیمت عمده میوه های تابستانی پر مصرف عرضه شده در میادین میوه و تربار نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشته اند، کاهش قیمت آن ها از یک تا ۱۰ هزار تومان بوده است.

به گزارش صدای بورس، اسدالله کارگر، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، آخرین قیمت عرضه انواع میوه‌ پر مصرف داخلی در میادین میوه و تره بار را اینگونه اعلام کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم انگور عسگری با کاهش ۵ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۲۰ تا ۳۳ هزار تومان، هر کیلوگرم انگور یاقوتی با کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت نسبت به هفته گذشته ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، هر کیلوگرم آلبالو تخم خارجی بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، هر کیلوگرم آلبالو رسمی بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان و هر کیلوگرم آلو شابلون با کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت نسبت به هفته گذشته ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان است.


بیشتر بخوانید :سرانه مصرف میوه خانوارها در سراشیبی


وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم آلو قطره طلا با کاهش قیمت ۱۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، هر کیلوگرم توت فرنگی گلخانه‌ای بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته ۳۵ تا ۷۵ هزار تومان، هر کیلوگرم خربزه با کاهش قیمت ۷ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۷ تا ۱۵ هزار تومان، هر کیلوگرم زرد آلو بادامی با کاهش ۵ هزار تومانی قیمت نسبت به هفته گذشته ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، هر کیلوگرم سیب گلاب با کاهش قیمت ۱۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۲۰ تا ۴۵ هزار تومان، هر کیلوگرم شلیل شبرنگ با کاهش ۵ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان و هر کیلوگرم طالبی بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته ۶ تا ۱۱ هزار تومان است.

کارگر افزود: هر کیلوگرم طالبی جانان با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۸ تا ۱۲ تومان، هر کیلوگرم گیلاس تکدانه بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان، هر کیلوگرم گیلاس مشکی بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، هر کیلوگرم هلو هسته جدا با افزایش ۲ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، هر کیلوگرم هندوانه خطی بیضی با کاهش یک هزار تومانی نسبت به هفته گذشته ۴ تا ۶ هزار تومان، هر کیلوگرم هندوانه خطی گرد بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته ۴ تا ۶ هزار تومان و هر کیلوگرم هندوانه ساکاتا بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته ۵ تا ۷ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین ،کارگر قیمت دو میوه وارداتی در میادین میوه و تره بار شامل، موز را هر کیلوگرم ۲۴ تا ۳۲ هزار تومان و انبه را هر کیلوگرم ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان اعلام کرد که موز نسبت به هفته کاهش کاهش ۲ هزار تومانی و انبه بدون تغییر قیمت بوده است.

کد خبر 455621

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • میوه امروز چند شد؟

    میوه امروز چند شد؟

    در این خبر به بررسی قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره‌بار پرداختیم.

  • هفته حساس بورس تهران

    هفته حساس بورس تهران

    یک هفته دیگر با افت قیمت سهام سپری شد و در حالی بورسی‌ها به استقبال حساس‌ترین هفته تیرماه می‌روند که بر اساس یک سنت نانوشته، شاهد ترافیک گزارش‌دهی بنگاه‌ها درباره عملکرد فصل بهار خواهیم بود. رویدادی که می‌تواند تصویری شفاف‌تر برای اخذ تصمیمات سرمایه‌گذاری به فعالان بازار ارائه دهد و شاید راه‌گریزی از اصلاح بیشتر قیمت‌ها باشد.

  • این میوه‌ها ارزان شدند

    این میوه‌ها ارزان شدند

    قیمت ۱۶ قلم میوه ازجمله انگور عسگری، آناناس طلایی، آلو قطره، لیمو ترش، شکرپاره، بدامی و... در میادین میوه و تره بار کاهش داشت.

  • قیمت انواع میوه و تره‌بار را ببینید

    قیمت انواع میوه و تره‌بار را ببینید

    تازه‌ترین قیمت انواع میوه و تره‌بار، امروز یکشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۱ در بازار تهران اعلام شد.

  • سرانه مصرف میوه خانوارها در سراشیبی

    سرانه مصرف میوه خانوارها در سراشیبی

    مصرف میوه به اذعان کارشناسان و دست اندرکاران روند کاهشی دارد و برخی کارشناسان حوزه سلامت نسبت به کاهش میوه در سبد خانوار هشدار دادند.

  • آیا طلا محبوبیت خود را از دست داد؟

    آیا طلا محبوبیت خود را از دست داد؟

    در هفته گذشته عوامل متعددی سبب شد تا قیمت طلا با روند نزولی همراه باشد. روز گذشته نیز قیمت هر اونس طلا به ۱۷۰۰ دلار رسید که نشان می‌دهد قیمت آن از هفته گذشته به روند نزولی خود ادامه داده است.

  • قیمت میوه های تابستانی را ببیند

    قیمت میوه های تابستانی را ببیند

    رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی بار، قیمت ۶۶ قلم میوه و صیفی در روز اعیاد قربان و غدیر از ثبات برخوردار است.

  • قیمت‌ میوه و تره‌بار امروز چند؟

    قیمت‌ میوه و تره‌بار امروز چند؟

    تازه‌ترین قیمت انواع میوه و تره‌بار، امروز شنبه یکم مردادماه ۱۴۰۱ در بازار تهران اعلام شد.

  • چرا قیمت طلا و سکه افت کرده است؟

    چرا قیمت طلا و سکه افت کرده است؟

    در چند روز گذشته اخبار سیاسی و اجتماعی باعث افزایش نرخ دلار شد. حتی دلار از میانه‌های روز گذشته دلار به کانال بالاتر رفت و البته امروز بار دیگر به محدوده پیشین بازگشت.اما طلا و سکه روندی مشابه این ارز را طی نکردند. چرا افزایش قیمت دلار، روی بازار طلا تاثیر چندانی نگذاشت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =