۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
قیمت نارنگی سبز لامپی شمال

مراکز عرضه کننده و میادین تره بار و میوه انواع میوه ها و مرکبات را با کیفیتهای گوناگون و با قیمتهای مختلف ارائه می کنند که نمونه های نارنگی سبز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و مشتریان زیادی طرفدار این میوه می باشند.

به گزارش صدای بورس، نارنگی سبز حاوی پروتئین، قند و فسفر می باشد که می تواند در تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز موثر باشد و تا حد زیادی از ابتلا به آلزایمر در کهن سالی جلوگیری کند.

برای بی اشتهایی و بی خوابی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در ایجاد شادی و نشاط و از بین بردن اضطراب، استرس و افسردگی نیز تا حد بسیار زیادی موثر می تواند باشد.

منیزیم موجود در نارنگی سبز سبب می شود که عملکرد دستگاه عصبی، گوارشی و عضلانی به درستی کار کند و از التهاب و ضعف در امان بماند.

قیمت نارنگی سبز لامپی شمال

برای تایین قیمت نارنگی سبز باید بدانید که این میوه یکی از پاک کننده های کبد و معده محسوب می شود و می تواند برای افرادی که کبد چرب دارند تجویز شود و تا حد زیادی آنها را درمان کند و همچنین برای خشکی پوست بسیار مفید می باشد و مصرف آن سبب نرمی و لطافت پوست می گردد.

مصرف نارنگی در افراد سبب کم شدن اثر صفرا در خون می شود و همچنین می تواند کمبود ویتامین ب۶ در بدن را درمان کند و از تهوع افراد و افسردگی جلوگیری به عمل آورد.

نارنگی سبز لامپی

انواع مختلفی از این میوه هر ساله به بازار عرضه می شود که یکی از آنها نارنگی لامپی می باشد که رمانی که پوست آن سبز رنگ هم هست قابلیت مصرف دارد.

این میوه خوش طعم پائیزی که تا اواخر زمستان هم در بازار موجود است از خواص بیشماری برخوردار می باشد که برای درمان بسیاری از بیماریها مفید است.

نارنگی و سیب زرد دارای انواع مختلفی از ویتامینها همچون آ، ث، برخی از انواع ویتامین ب و همچنین درصد بالایی از فسفر، کلسیم، منیزیوم و غیره است.

میوه نارنگی از دسته میوه های بسیار گوشتی و آبدار است و درخت آن جزء درختان و گیاهان همیشه سبز می باشد.

قیمت نارنگی سبز لامپی شمال

درخت نارنگی سبز لامپی دارای ارتفاعی نسبتا کوتاه است و بصورت درختچه ای می باشد و از دسته درختان پر بارده است و در مقابل سرما از مقاومت خوبی برخوردار است اما نباید در منطق سردسیر کشت شود زیرا سرما موجب آفت زدگی در این میوه می گردد و کیفیت آنرا پایین می آورد.

زمانی که این درختان گل می دهند شکوفه های بسیار خوش عطری دارند که این خوش عطری در خود میوه نارنگی هم وجود دارد.

تکثیر این درخت هم بوسیله کاشت بذر صورت می گیرد و هم به صورت قلمه زنی و پیوند انجام می شود.

این درخت برای رشد نیاز به نور خورشید دارد و در داخل خاکهای دارای رطوبت رشد آن بهتر صورت می گیرد.

این درخت در داخل باغچه های منازل هم قابل کشت می باشد ولی به اندازه درختان باغی بار و محصول نمی دهد.

نارنگی سبز شمال

نارنگی مملو از ماده ای به نام سینفرین است که تولید کلسترول را متوقف می کند و مقدار اضافی آن را برای سلامتی تنظیم کننده است و شما می توانید با استفاده از نارنگی سبز شمال از مزایای آن بهره مند شوید.

آنتی اکسیدانهای آن در این میوه به طور مستقیم مسئول مبارزه با اثرات کلسترول بد درون رگها هستند و جداسازی آنها و کاهش میزان کلسترول خوب خون و همه اینها فقط با گنجاندن این میوه خوشمزه در رژیم غذایی روزانه شما اتفاق می افتد.

قیمت نارنگی سبز لامپی شمال

در مبارزه طولانی و طاقت فرسایی که بیماران باید با سرطان بجنگند، نارنگی چیزی برای کمک دارد و طبق شواهد علمی، ترکیبات خاصی در مرکبات (و به طور خاص نارنگی) وجود دارد که به مبارزه با برخی از انواع سرطان کمک می کند و نوشیدن آب نارنگی سبز شمال به دلیل محتوای بالای کریپتوکسانتین بتا، خطر ابتلا به سرطان کبد در بیماران مبتلا به هپاتیت C را کاهش می دهد.

نارنگی دارای سطح بالایی از لیمونن است که اثرات ضد سرطانی دارد و همچنین به پیشگیری از سرطان سینه کمک می کند و این استفاده عجیب از نارنگی توضیح نسبتاً ساده‌ای دارد و ویتامین C چربی معمولی، چاشنی یا باقیمانده‌ای که پس از پختن گوشت با روغن باقی می‌ماند را می‌توان با آب نارنگی تمیز کرد و از بین برد.

به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این میوه به عنوان چربی‌گیر، به مقدار زیادی آب میوه‌ای که به بلوغ نزدیک نیست، نیاز دارید و درست مانند کلسترول بد خون (که یکی از اجزای چربی است)، غلظت ویتامین C باعث از بین رفتن آشفتگیهای باقی مانده پس از پخت و پز می شود.

کد خبر 455818

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =