۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
حباب سکه ۸۰ هزار تومان کم شد

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به کاهش ۶۷ دلاری انس جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا در بازار کاهشی بود و حباب سکه ۸۰ هزار تومان کم شد.

به گزارش صدای بورس،محمد کشتی آرای درخصوص تحولات بازار طلا اظهارداشت: هفته گذشته در مجموع کاهشی بود به خصوص از بعدازظهر چهارشنبه تا پنجشنبه انس جهانی طلا ۶۷ دلار کاهش یافت که این رقم بی‌سابقه است.

وی افزود: نرخ ارز نیز در هفته گذشته افت داشت که این دو عامل موجب کاهش قیمت انواع سکه و طلا شد این در حالی بود که تقاضا برای خرید در بازار طلا به دلیل مناسبت‌های قبل ماه محرم تقاضا برای خرید وجود دارد.


بیشتر بخوانید: خطر در بازار سکه


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در آخرین معاملات هفته گذشتهسکه طرح قدیم ۲۵۰ هزار تومان ، سکه طرح جدید ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی داشت.

وی ادامه اد: سکه‌های یک گرمی ۱۵۰ هزار تومان، هر مثقال طلای آب شده ۱۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را در هفته گذشته ثبت کردند.

کشتی آرای بیان کرد: با توجه به کاهش ۸۲۰ تومانی قیمت هر دلار در هفته گذشته حباب سکه در دومین هفته تیرماه ۸۰ هزار تومان کاهش یافت و به یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، وی اظهارداشت: در هفته آینده نیز قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات قرار دارد و قیمت جهانی طلا هم به دلیل نوسانات قیمت نفت، تورم جهانی و نرخ بهره در آمریکا است و پیش‌بینی می‌کنیم تا دو روز آینده قیمت‌ها در بازار طلا تغییر قابل توجهی نداشته باشد.

کد خبر 455115

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خطر در بازار سکه

    خطر در بازار سکه

    از نظر عده ای از معامله گران در شرایط کنونی بازار با تقاضای مازاد روبرو شده و با حباب ۲ میلیونی خرید کردن خطرناک شده است.

  • هشدار به سکه بازان

    به باور فعالان، بازار سکه با تقاضای مازاد روبرو شده و احتمالا قیمت سکه با ریزش همراه شود، بنابراین خریداران باید با هوشیاری کامل نسبت به خرید سکه اقدام کنند.

  • نرخ دلار ثابت ماند

    نرخ دلار ثابت ماند

    امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۸۵۵ تومان است.

  • کدام کشورها بالاترین نرخ تورم را دارند؟

    کدام کشورها بالاترین نرخ تورم را دارند؟

    جهان درگیر ثبت رکوردهای جدید تورمی است و همین مر سبب شده بسیاری از کشورهایی که تا حدی توانسته بودند از پس مهار تورم برآیند، با بازگشت تورم روبرو باشند .

  • پیش‌بینی عجیب از قیمت‌ طلا و سکه

    پیش‌بینی عجیب از قیمت‌ طلا و سکه

    به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، همزمان با مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز و در بازارهای داخلی و همچنین جنبه مثبت خبرهای سیاسی- اقتصادی در هفته‌ای که گذشت و اینکه طی ۲۴ ساعت روز چهارشنبه تا پنجشنبه، اونس جهانی طلا ۶۷ دلار افت ارزش پیدا کرد، سبب شد سکه و طلا در بازارهای داخلی نیز در مسیر کاهش قیمت‌ قرار بگیرد.

  • دلار توافقی و مسافرتی چند؟

    دلار توافقی و مسافرتی چند؟

    رئیس کانون صرافان با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز به بازار رسمی نزدیک شده است، گفت: در سه روز اخیر نرخ دلار از ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان به ۳۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد که نشان داد، قیمت‌ها کاذب بوده است. 

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از برجام

    پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از برجام

    قیمت طلا و سکه از نیمه خرداد سال جاری در مسیری افزایشی قرار گرفت و در مقاطع دوباره کاهشی شد. اما اکنون باتوجه به کاهش قیمت انس جهانی و امیدواری بیشتر برای احیای برجام چه چشم‌اندازی برای این دو فلز وجود دارد؟

  • قیمت سکه با فرمان دلار ریخت

    قیمت سکه با فرمان دلار ریخت

    برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که در صورتی که محدوده ۱۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان از دست برود احتمال برگشت سکه در به کانال ۱۴ میلیون تومان وجود دارد .

  • بر خلاف وعده ها تورم کم نمی شود

    بر خلاف وعده ها تورم کم نمی شود

    یک کارشناس امور بانکی اظهار داشت: اگر با کاهش نرخ نقدینگی در یک ماه این نتیجه گیری را داشته باشیم که نرخ تورم روند نزولی پیدا می‌کند بسیار خوشبینانه است چراکه در سه ماه اول سال نرخ تورم بسیار بالایی را تجربه کردیم و پیش‌بینی نزدیک به واقعیت این است که نرخ تورم سالانه ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ درصد خواهد بود.

  •  کاهش ۳۲۵ هزار تومانی بهای سکه طرح جدید

    کاهش ۳۲۵ هزار تومانی بهای سکه طرح جدید

    امروز در بازار تهران انواع سکه و طلا کاهش قیمت داشت به طوری که سکه طرح جدید ۱۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته ۳۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =