کاهش ۳۲۵ هزار تومانی بهای سکه طرح جدید

امروز در بازار تهران انواع سکه و طلا کاهش قیمت داشت به طوری که سکه طرح جدید ۱۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته ۳۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

به گزارش صدای بورس، قیمت انواع سکه و طلا در معاملات امروز بازار تهران کاهش یافت.

سکه طرح جدید امروز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش، ۱۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم با ۳۹۰ هزار تومان افت قیمت، ۱۴ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان و نیم سکه با کاهش ۱۳۵ هزار تومانی، ۸ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان به فروش رسید.

امروز ربع سکه ۵ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت است. سکه گرمی هم با افت ۵۰ هزار تومانی ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان فروخته شد.


بیشتر بخوانید :عقب نشینی ربع سکه به کانال ۴ میلیون تومانی


هر گرم طلای ۱۸ عیار هم‌اکنون با ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۲۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در بازار ارز، امروز دلار توافقی بین ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان و یورو توافقی به بین ۳۱ تا ۳۲ هزار تومان داد و ستد شد.

به گزارش فارس - نرخ خدماتی دلار و یورو هم به ترتیب ۲۷ هزار و ۸۹۰ تومان و ۲۸ هزار و ۸۱۵ تومان معامله شد.

کد خبر 454781

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بازگشت صف‌های دلار به میدان فردوسی

    بازگشت صف‌های دلار به میدان فردوسی

    بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد همزمان با نوسانی شدن قیمت توافقی و بانکی ارز در صرافی‌ها، صف‌های انبوهی از مردم عادی در مقابل صرافی‌ها صف کشیده اند.

  • خطر در بازار سکه

    خطر در بازار سکه

    از نظر عده ای از معامله گران در شرایط کنونی بازار با تقاضای مازاد روبرو شده و با حباب ۲ میلیونی خرید کردن خطرناک شده است.

  • شوک سنگین به بازار طلا/افت ۵۰ دلاری اونس در بازارهای جهانی

    شوک سنگین به بازار طلا/افت ۵۰ دلاری اونس در بازارهای جهانی

    دیشب بازار جهانی طلا با یک شوک سنگین‌روبرو شد. قیمت اونس طلا به یکباره نزدیک به ۵۰ دلار پایین آمد. از نظر تحلیلگران بازار سکه ریزش ناگهانی این فلز گران بها می تواند سمت و سوی بازار سکه امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه را تغییر دهد

  • هیجانات منفی در بازار ارز و سکه

    هیجانات منفی در بازار ارز و سکه

    اتفاق مهم بازار دلار آزاد در روز شنبه، فاصله بالای قیمت خرید و فروش بود. درحالیکه قیمت فروش در میانه کانال ۳۲ هزار تومان بود، قیمت خرید در کانال ۳۱ انجام می‌شد.

  • مردم به خاطر گرانی پوشاک نمی خرند

    مردم به خاطر گرانی پوشاک نمی خرند

    بعد از ۲ سال کسادی و رکود، بازار لباس‌های تابستانه امسال دوباره گرم شده و رونق گرفته است. گرچه این گرما با رونقی که فروشندگان از سال‌ها قبل سراغ داشتند فاصله دارد، اما هرچه هست، خوشحالند که «فروش دارند».

  • ۲ پیش‌بینی از قیمت سکه

    ۲ پیش‌بینی از قیمت سکه

    از نظر عده ای از سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز به روند صعودی روز گذشته ادامه دهد و سکه در محدوده ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبیت بدهد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومان شود .

  • حباب سکه ۸۰ هزار تومان کم شد

    حباب سکه ۸۰ هزار تومان کم شد

    نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به کاهش ۶۷ دلاری انس جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا در بازار کاهشی بود و حباب سکه ۸۰ هزار تومان کم شد.

  • نرخ رسمی ۲۲ ارز افزایش یافت

    نرخ رسمی ۲۲ ارز افزایش یافت

    بانک مرکزی امروز، ‌سه‌شنبه (۱۴ تیر)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز افزایش و نرخ ۱۵ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =