بازگشت صف‌های دلار به میدان فردوسی

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد همزمان با نوسانی شدن قیمت توافقی و بانکی ارز در صرافی‌ها، صف‌های انبوهی از مردم عادی در مقابل صرافی‌ها صف کشیده اند.

به گزارش صدای بورس،با آغاز معاملات بازار ارز در روز جاری هم اکنون در حالی این بازار با نوسانی شدن نرخ توافقی ارز در صرافی‌ها مواجه شده که عرضه اسکناس دلار به نرخ صرافی بانکی منجر به شکل گیری صف طویلی از مردم کوچه و خیابان در مقابل این صرافی‌ها شده است.

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد پیش از ظهر امروز به ازای هر نفر تعداد ۲۰۰۰ اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و هم اکنون تا لحظه انتشار این خبر به قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان به عنوان قیمت ارز مسافرتی که علاوه بر پاسپورت، ویزا لیبل دار و برگه عوارض خروج از کشور را دارا باشند، فروخته می‌شود. در غیر این صورت به ازای هر پاسپورت تنها ۳۰۰ عدد اسکناس با نرخ مسافرتی فروخته می‌شود.

این در حالی است که نرخ هر اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی برای صرافی‌ها نیز هم اکنون ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید:تغییرات حداقلی در بازار سکه و طلا


به گزارش مهر نرخ ارز توافقی در صرافی دیروز ۳۱ هزار و ۵۰ تومان بسته شده بود. در بازار آزاد اما نرخ هر اسکناس دلار در محدوده ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شود.

به گزارش مهر؛ بازگشت مجدد مردم کوچه و خیابان در مقابل صرافی‌ها که اغلب به دنبال سود ناشی از ما به تفاوت نرخ نرخ ارز بانکی با نرخ ارز بازار آزاد هستند در حالی است که بانک مرکزی در بازار بین بانکی نیز از افزایش محسوس نرخ سود خبر می‌دهد.

کد خبر 454772

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =