بانک‌های تهران فردا دوشنبه تعطیل‌اند؟

ادارات، مهدکودک‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران فردا دوشنبه تعطیل اعلام شده اند اما در خصوص تعطیلی بانک‌ها خبری اعلام نشده است و تعطیلی بانک‌ها منوط به اعلام مراجع مربوطه است.

به گزارش صدای بورس،عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ادارات، مهدکودک‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه (۱۳تیر) تعطیل است.

اما تاکنون خبری در خصوص تعطیلی بانک‌های استان تهران از مراجع رسمی منتشر نشده و تنها یک منبع آگاه اعلام کرده بانک‌ها و بورس در تهران فردا (دوشنبه ۱۳ تیر) تعطیل نیستند.


بیشتر بخوانید :چرا بانک‌ها وام ودیعه نمی‌دهند؟


به گزارش خبرآنلاین -پیش از این نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی تمامی ادارات، بانک‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان در روز دوشنبه به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار خبر داد.

کد خبر 454784

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بدهی دولت به بانک‌مرکزی چقدر است؟

    بدهی دولت به بانک‌مرکزی چقدر است؟

    بدهی دولت و بانک‌ها به بانک مرکزی در پایان اسفند سال ۱۴۰۰ با افزایش همراه شده است.

  • حجم نقدینگی از ۴۸۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت

    حجم نقدینگی از ۴۸۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت

    براساس آخرین داده‌های آماری بانک مرکزی، میزان نقدینگی در اسفندماه سال ۱۴۰۰ به رقم چهار هزار و ۸۳۲ هزار میلیارد تومان رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۳۹ درصد رشد داشته است.

  • فلزات پایه رنگ باختند

    فلزات پایه رنگ باختند

    برای بسیاری از کامودیتی‌ها، ژوئن یکی از بدترین ماه‌ها بود. در این ماه قیمت بیشتر کامودیتی‌ها به شدت کاهش یافت.

  • وضعیت بلاتکلیف بازار تلفن همراه

    وضعیت بلاتکلیف بازار تلفن همراه

    دبیر انجمن واردکنندگان موبایل با بیان اینکه برای واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار، ارزی تخصیص داده نمی شود، گفت: به دلیل کاهش تقاضا، فروشندگان کالاها را با زیان و زیر قیمت می فروشند.

  • بازگشت صف‌های دلار به میدان فردوسی

    بازگشت صف‌های دلار به میدان فردوسی

    بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد همزمان با نوسانی شدن قیمت توافقی و بانکی ارز در صرافی‌ها، صف‌های انبوهی از مردم عادی در مقابل صرافی‌ها صف کشیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =