۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
۲ پیش‌بینی از قیمت سکه

از نظر عده ای از سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز به روند صعودی روز گذشته ادامه دهد و سکه در محدوده ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبیت بدهد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومان شود .

به گزارش صدای بورس، مذاکرات دوحه بنا بر تحلیل ها و اظهارنظرها ناکام ماند و بازار ارز و سکه افزایشی شد. قیمت سکه روز گذشته تحت تاثیر افزایش قیمت دلار به سمت مرز مقاومتی ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کرد اما در نهایت بر روی ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

افزایش ۷۰۰ هزار تومانی سکه رفاه

قیمت سکه رفاه دیروز با نرخ ۱۴ میلیون و ۵۲۷ هزار تومان باز شد و در این قیمت صف خرید داشت و با رشد تقریبا ۷۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۲۴۰ رسید.


بیشتر بخوانید: بسکه یک روزه ۹۰۰ هزار تومان گران شد!‌


حباب سکه چقدر شد؟

حباب سکه دیروز در محدوده ۱۳ درصد بود و فاصله ارزش ذاتی با قیمت نقدی آن در بازار در حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.همین امر یکی از دلایل احتیاط معامله گران در بازار سکه شده بود.

دو پیش‌بینی متفاوت از سکه

از نظر عده ای از سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز به روند صعودی روز گذشته ادامه دهد و سکه در محدوده ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبیت بدهد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومان شود.

به گزارش تجارت نیوز، با این حال عده ای دیگر از معامله‌گران باور دارند قیمت سکه در روز پنجشنبه هفته گذشته و در اولین روز هفته جاری رشد را تجربه کرد. در این شرایط این دسته از معامله‌گران در انتظار اصلاح شدن قیمت سکه هستند.

کد خبر 454736

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دلار در اوج؛ طلا در قعر

    دلار در اوج؛ طلا در قعر

    قیمت طلا امروز پنج‌شنبه کاهش یافت و بدترین شرایط سه ماهه خود در پنج ماه اخیر را تجربه کرد زیرا تقویت دلار و نطق تندروانه بانک‌های مرکزی جذابیت دارایی‌های بدون بازده را از بین برد.

  • حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت

    حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت

    قیمت فلز زرد در اواسط هفته (روزهای دوشنبه و سه‌شنبه) به پایین‌ترین رقم رسید، اما دوباره در روزهای پایانی هفته افزایش قیمت‌ها بودیم به طوری که براساس اعلام نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حباب قیمتی سکه طرح جدید به یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید.

  • سکه چند قیمت خورد؟

    سکه چند قیمت خورد؟

    قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۴ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان رسید.

  • قیمت سکه با فرمان دلار ریخت

    قیمت سکه با فرمان دلار ریخت

    برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که در صورتی که محدوده ۱۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان از دست برود احتمال برگشت سکه در به کانال ۱۴ میلیون تومان وجود دارد .

  •  تکاپوی دلالان برای ضرر کمتر

     تکاپوی دلالان برای ضرر کمتر

    مقایسه قیمت دلار در بازار و کانال تلگرامی موجب سردرگمی بسیاری از افراد شده است، مشاهدات میدانی همه گویای ریزش نرخ‌ها دارد اما از سوی دیگر دلالان در کانال‌های تلگرامی خود رقم‌های دیگری را عنوان می‌کنند.

  •  کاهش ۳۲۵ هزار تومانی بهای سکه طرح جدید

    کاهش ۳۲۵ هزار تومانی بهای سکه طرح جدید

    امروز در بازار تهران انواع سکه و طلا کاهش قیمت داشت به طوری که سکه طرح جدید ۱۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته ۳۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =