۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
سکه چند قیمت خورد؟

قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۴ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز چهارشنبه (۸ تیر ۱۴۰۱) در حدود ساعت ۱۴ ، قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۴ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز در قیمت ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.


بیشتر بخوانید :عقب نشینی ربع سکه به کانال ۴ میلیون تومانی


به گزارش همشهری ‌آنلاین، ربع‌سکه بهارآزادی نیز به قیمت ۴ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان رسید. همچنین هر سکه گرمی نیز به قیمت ۲ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان معامله شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۳۷۳ هزار تومان رسید. امروز قیمت اونس جهانی طلا هم ۱۸۱۴ دلار اعلام شد.

کد خبر 454551

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دلار امروز چند شد؟

    دلار امروز چند شد؟

    قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۶۹۷ تومان اعلام شد.

  • دلار در اوج؛ طلا در قعر

    دلار در اوج؛ طلا در قعر

    قیمت طلا امروز پنج‌شنبه کاهش یافت و بدترین شرایط سه ماهه خود در پنج ماه اخیر را تجربه کرد زیرا تقویت دلار و نطق تندروانه بانک‌های مرکزی جذابیت دارایی‌های بدون بازده را از بین برد.

  • حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت

    حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت

    قیمت فلز زرد در اواسط هفته (روزهای دوشنبه و سه‌شنبه) به پایین‌ترین رقم رسید، اما دوباره در روزهای پایانی هفته افزایش قیمت‌ها بودیم به طوری که براساس اعلام نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حباب قیمتی سکه طرح جدید به یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید.

  • بازگشت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان 

    بازگشت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان 

    قیمت سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، نهم تیرماه) با ۹۲۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

  • نرخ دلار کاهشی شد

    نرخ دلار کاهشی شد

    رئیس کانون صرافان با بیان اینکه دلار امروز در کانال ۲۹ هزار تا ۳۰ هزار تومان معامله می‌شود، گفت: روند کاهشی نرخ دلار ادامه دارد.

  • آغاز تخلیه حباب انواع سکه / دلار ارزان‌تر می‌شود

    آغاز تخلیه حباب انواع سکه / دلار ارزان‌تر می‌شود

    کشتی آرای با تأکید براینکه اقدامات بانک مرکزی در بازار موجب کاهش قیمت ها شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به دیروز ۴۵۰ هزار تومان و قیمت دلار نیز ۵۵۰ تومان ارزان شد.

  • ۲ پیش‌بینی از قیمت سکه

    ۲ پیش‌بینی از قیمت سکه

    از نظر عده ای از سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز به روند صعودی روز گذشته ادامه دهد و سکه در محدوده ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبیت بدهد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومان شود .

  • بهار بازارها چگونه بود؟

    بهار بازارها چگونه بود؟

    موضوعات مختلفی روی بازارهای گوناگون کشور اثرگذار بوده اند که تغییرات تورم، اثرات ناشی از رشد قیمت های کالاها در دنیا، سیاست های انقباضی و بودجه، تغییرات سطح درآمد و ... از جمله این عوامل هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =