۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
دلار و سکه بالا کشید

قیمت دلار امروز سه شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۱ در تهران و هرات صعودی شد. طلا و سکه هم بالا تر از روز گذشته معامله شد.

به گزارش صدای بورس،قیمت دلار امروز سه شنبه ۷ تیر ماه در تهران و هرات بر خلاف مسیر روز گذشته حرکت کرد. نرخ دلار تهران امروز تقریبا ۶۰۰ تومان و در هرات تقریبا ۳۰۰ تومان از دیروز گران تر معامله شد

در بازار رسمی قیمت دلار نوسان خاصی را تجربه نکرد. قیمت دلار در ابتدای کار صرافی ملی ۲۷ هزار و ۷۰۶ تومان بود . نرخ دلار صرافی قبل از ظهر ۲۷ هزار و ۷۱۴ تومان معامله شد و در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۷۱۷ تومان رسید. این قیمت در مقایسه با دیروز ثابت بود. قیمت اسکناس آمریکایی در ساعات پایانی کار صرافی ملی ۲۷ هزار و ۷۱۲ تومان بود.

نرخ دلار متشکل هم صبح امروز ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان بود. اسکناس آمریکایی در بازار متشکل قبل از ظهر به قیمت ۲۷ هزار و ۵۷۹ تومان معامله شد و در نیمه روز هم با همین قیمت مبادله شد. نرخ مذکور نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت بود. قیمت دلار متشکل عصر امروز در زمان نوشتن این گزارش بر روی ۲۷ هزار و ۵۷۵ تومان معامله شد .


بیشتر بخوانید:تغییرات حداقلی در بازار سکه و طلا


بازار ارز امروز چشم انتظار مذاکرات برجام بود. امروز سفارت آمریکا در قطر اعلام کرد نماینده واشنگتن در امور ایران با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» درباره «تلاش‌های دیپلماتیک مشترک برای رسیدگی به مسائل با ایران» گفت‌وگو کرده است. امروز همچنین هیات مذاکره کننده ایران به ریاست علی باقری برای انجام دور جدید گفت‌وگوهای احیای برجام وارد قطر شدند.طبق خبرها قرار است مذاکرات هسته‌ای غیرمستقیم ایران و آمریکا با میانجی گری اتحادیه اروپا امروز سه‌شنبه ۲۸ ژوئن (هفتم تیرماه) پس از سه ماه تأخیر در دوحه قطر آغاز شود.

قیمت اونس طلا عصر امروز در مقایسه با دیروز افت و خیر خاصی را تجربه نکرد. قیمت طلای جهانی عصر امروز در محدوده ۱۸۲۵ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم هصر امروز در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار ۲۰۰۰ تومان از دیروز بالاتر بود و در محدود ۱ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید.

به گزارش اقتصادنیوز - قیمت سکه هم امروز بالاتر از روز گذشته به فروش رسید. این فلز زرد رنگ داخلی امروز به قیمت ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز بیش از ۲۰۰ هزار تومان افزایش را نشان می دهد . با قیمت یاد شده حباب سکه در محدوده ۹ درصد بود و ارزش ذاتی سکه بر روی ۱۳ میلیون و ۱۴۷ هزار تومان قرار گرفت.

کد خبر 454498

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شووان IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام ... ب خدا مشکل ما دلار نیست ....ایا با ارزان شدن دلاار و یورو مابقی محصولات هم ارزان خواهد شد .....ارز فقط یه بهانه ست