نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد جامعه

پایگاه اطلاع رسانی دولت طی اطلاعیه‌ای نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد جامعه را اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس، بر اساس این اطلاعیه سرپرستان خانوار سه دهک اول می‌توانند با مراجعه به my.gov.ir یا از طریق کد #۱۲۳۴*۴* در موبایل خود برای دریافت بسته رایگان اینترنت ثبت‌نام کنند. این بسته فقط برای سرپرستان خانوار است.

این اطلاعیه پس از آن صادر شد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.

به گفته عیسی زارع پور کسانی که یارانه ۴۰۰ تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند.

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات درباره نحوه ثبت نام دریافت اینترنت رایگان سه دهک کم درآمد یارانه بگیر، گفته که پیامی برای فعال شدن اینترنت رایگان برای شماره تماس ثبت شده می آید و در صورتی که سرپرست خانوار تمایل به تغییر شماره تماس وارد شده را دارد می تواند شماره جدید را وارد و کلمه تایید را کلیک کند.


بیشتر بخوانید: یارانه عید قربان صحت دارد؟


جواد موحد با اشاره به اینکه هر سه اپراتور مشمول این طرح هستند، تاکید کرد که این بسته فقط برای سرپرستان خانوار اختصاص یافته است و شماره تماس وارد شده باید به نام سرپرست خانوار باشد.

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات تعداد حدودی خانوارهای مشمول این طرح را ۸ میلیون سرپرست خانوار برآورد کرده است.

کد خبر 455093

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 0
    کی فعال میشه یکی بگه
  • بهروز DE ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    خوب
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    تو رو خدا من سرپرستم مادرم جز سه دهکیم تحت پوشش هم هستم خواهش میکنم دوباره فرصت مجدد ثبت نام بده ما ثبت نام نکردیم