اختصاص بسته اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه

-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.

به گزارش صدای بورس، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.


بیشتر بخوانید: جمع‌بندی طرح صیانت تا پایان سال


زارع‌پور گفت: کسانی که یارانه ۴۰۰ تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند.

وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روزهای اخیر نیز تصریح کرد: اگر کندی وجود داشته باشد، می‌توانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و گزارش کنند و ما حتما آن را بررسی می‌کنیم.

به گزارش ابرنا ،وی افزود: اخیرا یک کندی در شب‌های اخیر بوده که البته برطرف شد اما ما آماده هستیم گزارشات را دریافت و به آن رسیدگی کنیم.

کد خبر 455000

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اولین واریز وام ضروری بازنشستگان در مرداد

    اولین واریز وام ضروری بازنشستگان در مرداد

    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعلام نتایج مشمولان دریافت وام ضروری بازنشستگان کشوری تا اواخر تیرماه خبر داد و گفت: مبلغ وام ضروری سال ۱۴۰۱ از ۱۲ به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته و به ۳۰۰ هزار نفر اعطا می‌شود.

  • برای اینترنت رایگان ثبت نام کنید

    برای اینترنت رایگان ثبت نام کنید

    وزارت ارتباطات اعلام کرد سرپرستان خانواری که در سه دهک کم‌درآمد یارانه بگیران هستند تا پایان هفته جاری می‌توانند برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کنند.

  • خدمات بانکی به اتباع خارجی مجاز ارائه می‌شود

    خدمات بانکی به اتباع خارجی مجاز ارائه می‌شود

     بانک مرکزی با اشاره به برخی مطالب در خصوص محدودیت ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی، اعلام کرد: خدمات مبتنی بر کارت و خرید اینترنتی برای کلیه اتباع خارجی در دسترس است و سایر خدمات بانکی پس از دریافت اطلاعات هویتی از مراجع ذی‌صلاح ارائه خواهد شد.

  • بسته اینترنت رایگان دولت فعال نمی‌شود؟

    بسته اینترنت رایگان دولت فعال نمی‌شود؟

    وزیر ارتباطات هفته گذشته از اعطای بسته‌های اینترنت رایگان به سه دهک پایین جامعه خبر داد. اما برخی از کاربران اعلام کردند که به دلایل مختلف، قادر به فعالسازی این بسته‌ها نیستند.

  • قطع دسترسی به شبکه‌های اجتماعی قانونی شد

    قطع دسترسی به شبکه‌های اجتماعی قانونی شد

    روز گذشته مصوبه‌ای با عنوان «شرح وظایف، اختیارات و ترکیب اعضای کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور» توسط شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسید و برای اجرا ابلاغ شد.

  • طرح صیانت، کابوس کسب و کارهای آنلاین

    طرح صیانت، کابوس کسب و کارهای آنلاین

    در حالی که مدیرعامل بیمه‌بازار معتقد است اجرای طرح صیانت لطمه‌ای به کسب و کارهای آنلاین نمی‌زند اما مدیرعامل از کی‌بیمه می‌گوید این طرح نفس استارتاپ‌های کشور را خواهد گرفت.

  • فروش اینترنتی خودرو بدون قرعه کشی

    فروش اینترنتی خودرو بدون قرعه کشی

    وزارت صمت اعلام کرده است که خودروسازان برای آن دسته از محصولات خود که متقاضیانی کمتر از میزان عرضه دارند، طرح‌های فروش بدون قرعه‌کشی را اجرا می‌کنند. اکنون سه خودروساز در این طرح حضور دارند و یک خودروساز هم خارج از آن، اقدام مشابهی را انجام داده است.

  • نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد جامعه

    نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد جامعه

    پایگاه اطلاع رسانی دولت طی اطلاعیه‌ای نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد جامعه را اعلام کرد.

  • استارتاپ‌های یونیکورن با ما فاصله زیادی دارند

    استارتاپ‌های یونیکورن با ما فاصله زیادی دارند

    مصطفی نقی‌پورفر، دبیر انجمن فین‌تک کشور با اشاره به شرایط نامناسب داخلی و خارجی، درباره ایجاد استارتاپ‌های یونیکورنی ابراز ناامیدی کرد.

  • چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می‌دهیم

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۵۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه در کشور برای سال جاری خبر داد و گفت: چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =