انتقاد امام جمعه کرمانشاه از بالا بودن برخی کرایه خانه‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از بالا بودن برخی کرایه خانه‌ها، گفت: کرایه خانه‌ها گاهی بالاست این با مبانی اسلام سازگاری ندارد، زیرا باید واقف باشیم چرا که اسلام با معنویت پیش رفته است.

به گزارش صدای بورس آیت الله «مصطفی علما» در نشست هماهنگی برگزاری جشن‌های عید غدیر با حضور استاندار کرمانشاه، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران نهاد های انقلابی در دفتر امام جمعه بیان کرد: هیچ دین و آیینی به اندازه اسلام مرزهای انسانیت و فطرت را رعایت نکرده است.

وی در ادامه سخنانش از عید غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان یاد کرد که بقیه اعیاد در ظل آن است و اظهار کرد: عید غدیر عید الله اکبر است و همه اعیاد در ظل آن است حتی بعثت هم در دل آن است زیرا پیامبر اکرم (ص) مقام ولایت داشت.

وی افزود: همه احکام اسلامی یک طرف، عید ولایت طرف دیگر، لذا باید این موقعیت برجسته دینی و اجتماعی به خوبی بین آحاد مردم طرح شود تا عموم جامعه به مواهب بلند و آسمانی آن واقف شوند.


بیشتربخوانید:خانه ۴۰ تا ۲۶۰ متری در تهران چند؟


آیت الله علماء پیرامون عظمت و جامعیت اسلام اظهار داشت: اسلام با فطرت سر وکار دارد، لذا اگر خوب تعریف شود تاثیر شگرف خود را خواهد گذاشت، بنابراین باید جامعیت اسلام را تعریف کنیم و به مردم آموزش دهیم زیرا خداوند متعال به پیامبر (ص) می فرماید هم با بشارت کار کن و هم هم نذیر باش.

وی افزود : کرایه خانه‌ها گاهی بالاست این با مبانی اسلام سازگاری ندارد، زیرا باید واقف باشیم چرا که اسلام با معنویت پیش رفته است.

به گزارش ایرنا؛نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه پیرامون وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: برای عفاف و حجاب باید زمینه عفاف را فراهم کنیم، متأسفانه مهریه ها گاهی بالاست و همین باعث عدم تعادل خانواده می شود.

کد خبر 455054

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مصوبه امروز هیأت دولت درباره تسهیلات ازدواج و اشتغال

    مصوبه امروز هیأت دولت درباره تسهیلات ازدواج و اشتغال

    آیین‌نامه اجرایی مربوط به اعطای تسهیلات ازدواج، اشتغال و حمایتی در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور تصویب شد.

  • تهرانی‌ها برای نهضت مسکن ثبت نام کنند

    تهرانی‌ها برای نهضت مسکن ثبت نام کنند

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در شهر جدید ایوانکی امکان ثبت نام مجدد برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فراهم شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد گفت: در تمامی شهرهای استان، تامین زمین صورت گرفته، پیمانکار انتخاب شده و به محض کلنگ‌زنی، متقاضیان به پروژه‌ها معرفی می‌شوند.

  • آیا بحران مالی سال ۲۰۰۸ در اقتصاد جهان تکرار می‌شود؟

    آیا بحران مالی سال ۲۰۰۸ در اقتصاد جهان تکرار می‌شود؟

    ۹ عضو اتحادیه اروپا تورم بیش ‌از ۱۰ درصد را تجربه کرده‌اند و بیشترین تورم متعلق به استونی بوده ‌است. قیمت مصرف‌کننده در این کشور ۱۹ درصد نسبت ‌به سال قبل افزایش‌ یافته است. نرخ تورم در انگلستان به ۹ درصد رسیده که این رقم بالاترین میزان تورم در این کشور از سال ۱۹۸۲ تاکنون است. روسیه نیز با تورم ۸/۱۷درصدی روبه‌رو است. این تورم‌های بالا زنگ خطری برای دولت و بانک مرکزی این کشورها است و باعث شده بسیاری از این کشورها شروع به اقداماتی برای کاهش تورم کنند. اما افزایش سطح عمومی ‌قیمت‌ها تنها مشکل پیش‌رو دولت‌ها نیست.

  • در ۵ سال قیمت ملک چه قدر افزایش داشته است ؟

    در ۵ سال قیمت ملک چه قدر افزایش داشته است ؟

    همزمان با اجرایی شدن احکامی در خصوص سرکوب قیمتی اجاره بها و ممنوعیت تخلیه واحدهای مسکونی توسط مستاجران نرخ‌های رهن و اجاره در نقاط مختلف پایتخت سر به فلک کشید و گاها میلیاردی شد.

  • قیمت آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه تهران را ببینید

    قیمت آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه تهران را ببینید

    قیمت آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

  • مردم گرانی ها را به کجا گزارش کنند؟

    مردم گرانی ها را به کجا گزارش کنند؟

    نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دوبعدی ( QR-Code ) مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده‌اند.

  • از سرگیری خوداظهاری مالکان و مستاجران در سامانه املاک و اسکان

    از سرگیری خوداظهاری مالکان و مستاجران در سامانه املاک و اسکان

    با اعلام مشروط شدن ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به داشتن کدرهگیری سامانه املاک و اسکان، مالکان و مستاجران که در یکسال اخیر موفق به ثبت نام نشده‌اند باید اطلاعات سکونتی خود را در سامانه یاد شده ثبت کنند.

  • بودجه‌ای که صدای وزیر را هم درآورد

    بودجه‌ای که صدای وزیر را هم درآورد

    بودجه امسال وزارت راه‌وشهرسازی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده اما این عدد گویا تنها کفاف ساخت یک آزادراه را می‌دهد و حتی از هزینه احداث ۱۶۲ کیلومتر هم کمتر بوده و صدای وزیر راه را هم درآورده است.

  • قیمت مسکن چگونه کاهش می یابد؟

    قیمت مسکن چگونه کاهش می یابد؟

    با توجه به قیمت کنونی مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار و همچنین روندیابی قیمت 5 ساله مسکن بر اساس نرخ دلار، قیمت هر متر مربع مسکن در حال حاضر با حباب 33 درصدی در بازار معامله می‌شود.

  •  متوسط قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴میلیون تومان شد

    متوسط قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴میلیون تومان شد

    بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، متوسط قیمت مسکن در تهران طی خرداد امسال به ۴۱.۴میلیون تومان رسید. بانک مرکزی متوسط قیمت مسکن در خرداد را ۳۹.۴میلیون تومان اعلام کرده بود.

  • رشد هشت درصدی؛ رویا یا واقعیت؟

    رشد هشت درصدی؛ رویا یا واقعیت؟

    رییس جمهور معتقد است طی سال جاری کشور به رشد 8 درصدی در اقتصاد دست می یابد؛ بخشی از محل سرمایه گذاری و بخشی از محل بهره وری. اوضاع شرایط اقتصادی کشور اما نشان می دهد وضعیت برای دستیابی به این رقم سخت و مسیر پردردسر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =