سکه یک روزه ۹۰۰ هزار تومان گران شد!‌

در حالی که انتظار می‌رفت قیمت طلا و سکه یک کانال دیگر عقب بنشیند، ورق در بازار برگشت و روند قیمت‌ها صعودی شد. در آخرین روز معاملاتی این هفته، قیمت سکه تمام بهار آزادی ۹۲۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، ورود مجددا سکه به میانه کانال ۱۵ میلیون تومانی در حالی است که قیمت سکه در هفته گذشته تا ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم رسیده بود و بسیاری معتقد بودند اخبار امیدبخش برجامی می‌تواند سکه را به کانال ۱۳ میلیون تومانی هدایت کند.

قیمت طلا هم روز گذشته ۹ تیر ماه، ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت و به یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح هم افزایش قابل توجهی داشت و به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید. نیم‌سکه هشت میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه میلیون و ۱۰۰ تومان شد.

بازار جهانی، ترمز قیمت طلا را می‌کشد؟

بر خلاف بازار داخل که روند قیمت‌ها در آن فزایشی بود، قیمت انس جهانی طلا دو دلار کاهش پیدا کرد و به هزار و ۸۱۳ دلار رسید.


بیشتر بخوانید :عقب نشینی ربع سکه به کانال ۴ میلیون تومانی


سوالی که وجود دارد این است که در هفته آینده قیمت طلا و سکه به چه سمتی می‌رود؟ دو عامل بر قیمت طلای داخلی اثر می‌گذارد، یکی نوسانات نرخ ارز و دیگری قیمت جهانی طلا.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد ظرف یک روز رشد قابل توجهی داشت و همین مساله بر افزایش قیمت طلا و سکه هم اثر گذاشت.

کد خبر 454709

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیش‌بینی بازار سکه

    پیش‌بینی بازار سکه

    برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر می‌تواند بر قدرت معامله گران افزایشی بازار سکه بیفزاید.

  • ۵ تصمیم جدید شورای عالی بورس

    ۵ تصمیم جدید شورای عالی بورس

    ۲۲۸مین جلسه شورای عالی بورس با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر اعضا شورا برگزار شد. این جلسه با ۵ تصمیم و مصوبه به پایان رسید.

  • هیجانات منفی در بازار ارز و سکه

    هیجانات منفی در بازار ارز و سکه

    اتفاق مهم بازار دلار آزاد در روز شنبه، فاصله بالای قیمت خرید و فروش بود. درحالیکه قیمت فروش در میانه کانال ۳۲ هزار تومان بود، قیمت خرید در کانال ۳۱ انجام می‌شد.

  • حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت

    حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت

    قیمت فلز زرد در اواسط هفته (روزهای دوشنبه و سه‌شنبه) به پایین‌ترین رقم رسید، اما دوباره در روزهای پایانی هفته افزایش قیمت‌ها بودیم به طوری که براساس اعلام نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حباب قیمتی سکه طرح جدید به یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید.

  • بازگشت امید موقت به بازار محصولات کشاورزی 

    بازگشت امید موقت به بازار محصولات کشاورزی 

    مذاکرات بر سر آزادسازی صادرات بخشی از غلات از انبارهای اوکراین از یک سو و آغاز فصل برداشت محصول در این کشور از سوی دیگر امیدها به کاهش قیمت محصولات کشاورزی را بصورت موقت افزایش داده است

  • قیمت سکه با فرمان دلار ریخت

    قیمت سکه با فرمان دلار ریخت

    برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که در صورتی که محدوده ۱۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان از دست برود احتمال برگشت سکه در به کانال ۱۴ میلیون تومان وجود دارد .

  • شوک سنگین به بازار طلا/افت ۵۰ دلاری اونس در بازارهای جهانی

    شوک سنگین به بازار طلا/افت ۵۰ دلاری اونس در بازارهای جهانی

    دیشب بازار جهانی طلا با یک شوک سنگین‌روبرو شد. قیمت اونس طلا به یکباره نزدیک به ۵۰ دلار پایین آمد. از نظر تحلیلگران بازار سکه ریزش ناگهانی این فلز گران بها می تواند سمت و سوی بازار سکه امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه را تغییر دهد

  • قیمت طلا کمی کاهش یافت

    قیمت طلا کمی کاهش یافت

    قیمت هر اونس طلا در آخرین ساعات روز پنجشنبه با ۰.۲۳ درصد کاهش به ۱۸۰۳ دلار و ۶ سنت رسید.

  • دلار در اوج؛ طلا در قعر

    دلار در اوج؛ طلا در قعر

    قیمت طلا امروز پنج‌شنبه کاهش یافت و بدترین شرایط سه ماهه خود در پنج ماه اخیر را تجربه کرد زیرا تقویت دلار و نطق تندروانه بانک‌های مرکزی جذابیت دارایی‌های بدون بازده را از بین برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =