۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
پیش‌بینی بازار سکه

برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر می‌تواند بر قدرت معامله گران افزایشی بازار سکه بیفزاید.

به گزارش صدای بورس، روز پنجشنبه گذشته قیمت سکه تحت تاثیر افزایش قیمت دلار به علت اخبار منفی درباره نشست دو روزه مذاکرات هسته ای در دوحه به پرواز درآمد و بیش از یک میلیون تومان گران شد.

حباب ۱۳ درصد در بازار سکه

نکته قابل توجه در شرایط کنونی فاصله چشمگیر ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی آن در بازار است که موجب شده حباب سکه در محدوده ۱۳ درصد قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت


سکه بازان در انتظار افزایش قیمت دلار

حباب سکه در واقع نشان دهنده تقاضای مازاد در این بازار است و از طرفی شرایط را برای خرید سکه پر ریسک کرده است. با این حال عده ای از معامله گران با توجه به شکست نسبی مذاکرات دوحه در انتظار رشد قیمت دلار هستند.

پیش‌بینی بازار سکه امروز ۱۱ تیر از مسیر دلار

به گزارش اقتصاد نیوز، برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر می‌تواند بر قدرت معامله گران افزایشی بازار سکه بیفزاید و احتمال رسیدن سکه به مقاومت جدید ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز وجود خواهد داشت.

کد خبر 454678

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت طلا کمی کاهش یافت

    قیمت طلا کمی کاهش یافت

    قیمت هر اونس طلا در آخرین ساعات روز پنجشنبه با ۰.۲۳ درصد کاهش به ۱۸۰۳ دلار و ۶ سنت رسید.

  • سکه یک روزه ۹۰۰ هزار تومان گران شد!‌

    سکه یک روزه ۹۰۰ هزار تومان گران شد!‌

    در حالی که انتظار می‌رفت قیمت طلا و سکه یک کانال دیگر عقب بنشیند، ورق در بازار برگشت و روند قیمت‌ها صعودی شد. در آخرین روز معاملاتی این هفته، قیمت سکه تمام بهار آزادی ۹۲۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

  • بازگشت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان 

    بازگشت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان 

    قیمت سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، نهم تیرماه) با ۹۲۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

  • دلار امروز چند شد؟

    دلار امروز چند شد؟

    قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۶۹۷ تومان اعلام شد.

  • هیجانات منفی در بازار ارز و سکه

    هیجانات منفی در بازار ارز و سکه

    اتفاق مهم بازار دلار آزاد در روز شنبه، فاصله بالای قیمت خرید و فروش بود. درحالیکه قیمت فروش در میانه کانال ۳۲ هزار تومان بود، قیمت خرید در کانال ۳۱ انجام می‌شد.

  •  تکاپوی دلالان برای ضرر کمتر

     تکاپوی دلالان برای ضرر کمتر

    مقایسه قیمت دلار در بازار و کانال تلگرامی موجب سردرگمی بسیاری از افراد شده است، مشاهدات میدانی همه گویای ریزش نرخ‌ها دارد اما از سوی دیگر دلالان در کانال‌های تلگرامی خود رقم‌های دیگری را عنوان می‌کنند.

  • قیمت سکه با فرمان دلار ریخت

    قیمت سکه با فرمان دلار ریخت

    برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که در صورتی که محدوده ۱۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان از دست برود احتمال برگشت سکه در به کانال ۱۴ میلیون تومان وجود دارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =