اولین کارت زرد مجلس به دولت سیزدهم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های فاطمی امین به سوال نماینده بجنورد قانع نشدند و به این ترتیب دولت سیزدهم نخستین کارت زرد را از مجلس یازدهم دریافت کرد.

به گزارش صدای بورس، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه)، مجلس شورای اسلامی نمایندگان از پاسخ سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت ضعف عملکرد این وزارتخانه در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره‌برداران معدن به سوال محمد وحیدی نماینده بجنورد قانع نشدند.

پس از پاسخ وزیر صمت، وحیدی به عنوان نماینده طراحان سوال اعلام کرد که با توجه به گذشت قریب به پنج ماه از طرح موضوع مربوطه در کمیسیون و به وزیر در خصوص رفع این مشکلات، همچنان مشکلات باقی مانده است و به همین دلیل نیز از پاسخ های وزیر قانع نشده است؛ بر این اساس قضاوت درباره پاسخ‌های وزیر صمت را بر عهده نمایندگان گذاشت.

به گزارش ایسنا، از مجموع ۲۴۶ نماینده حاضر در جلسه امروز مجلس، ۹۱ نفر از پاسخ های فاطمی امین قانع شدند و ۱۴۱ نفر از این پاسخ ها قانع نشدند؛ به این ترتیب دولت سیزدهم نخستین کارت زرد را از مجلس یازدهم دریافت کرد.

کد خبر 453488

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تلاش تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت

    تلاش تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت

    در حالی که وزارت صمت با افزایش قیمت مواد شوینده مخالفت کرده است، اما به گفته دست‌اندرکاران صنفی، برخی تولیدکنندگان با کاهش عرضه مواد شوینده به بازار تلاش می‌کنند تا موافقت وزارت صمت برای افزایش قیمت‌ مواد شوینده را کسب کنند.

  • عواقب بازگشت کوپنیسم در اقتصاد ایران چیست؟

    عواقب بازگشت کوپنیسم در اقتصاد ایران چیست؟

    یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آن زمان، برآورد نادقیق دولت از خانوارها و میزان کالای موردنیاز آن‌ها بود. با وجود محدود کردن سقف خرید باز هم بسیاری از افراد با وجود داشتن کوپن در هر بار توزیع نمی‌توانستند کالای موردنیاز خود را خریداری کنند.

  •  امید رهایی / آیا تجارت ایران با دیگر کشورها رونق می‌گیرد؟

     امید رهایی / آیا تجارت ایران با دیگر کشورها رونق می‌گیرد؟

    با توجه به اینکه امروز بیشتر کارشناسان و صاحب‌نظران سیاست بین‌الملل به نتیجه رسیدن مذاکرات و احیا برجام را محتمل می‌دانند و با توجه به ظرفیت‌هایی که به آنها اشاره شد می‌تواند به بهبود روابط تجاری با شرکا امیدوار بود.

  • راه باریک‌ آزادی / چرا آزادسازی واردات خودرو در سالی که گذشت اجرایی نشد؟

    راه باریک‌ آزادی / چرا آزادسازی واردات خودرو در سالی که گذشت اجرایی نشد؟

    بازار خودرو که در ۴ دهه گذشته در عمده سال‌ها ملک طلق دو خودروساز کشور بوده، بعد از نزاع بسیار بر سر آزادسازی یا ادامه حمایت از آن در مجلس دهم، بی‌تغییر به دوره تازه پا گذاشت. در مجلس یازدهم نیز آزادی واردات به‌عنوان تنها مسیر آسان و سریع حل معضلات صنعت خودرو دوباره در دستور کار قرار گرفت.

  • تصمیم وزارت صمت در مورد سمند و تیبا

    تصمیم وزارت صمت در مورد سمند و تیبا

    وزیر صنعت،‌معدن و تجارت گفت: سازمان استاندارد مرجع رسمی ارزیابی کیفیت است و قطعا از این سازمان پشتیبانی می‌کنیم و تصمیمات آنها در مورد عدم تائید سمند و تیبا لحاظ می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =