دیتا سنتر شرکت بورس تهران درآمدزا می‌شود/ ۲ خبر جدید مدیرعامل شرکت بورس

مدیرعامل شرکت بورس گفت: به دنبال آن هستیم با فعال کردن دیتا سنتر شرکت بورس تهران همچنین اجاره دادن بخشی از طبقات ساختمان شرکت بورس بخشی از کاهش‌ درآمدها را جبران کنیم.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ برنامه‌های شرکت بورس برای عرضه اولیه، مدل جدید عرضه اولیه‌ها، پرونده ماینرهای کشف شده در زیرزمین شرکت بورس، صندوق‌های اهرمی و تاثیر بودجه پیشنهادی بر بورس از جمله مهمترین موضوعات کنونی بازار سرمایه است.

محمود گودرزی، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد: صندوق‌های اهرمی می‌توانند نقش موثری در افزایش تقاضا در بازار سرمایه داشته باشند.

وی با بیان اینکه این صندوق‌ها دو رویکرد کلی دنبال می‌کنند، بیان کرد: با توجه به مشکلات اعطای اعتبار برای عامه، این صندوق‌ها برای افراد ریسک‌پذیر جذابیت دارد تا بتوانند از ظرفیت این صندوق به شکل غیرمستقیم استفاده کنند.
وی دومین ویژگی این صندوق‌ها را تنوع در بخش‌های مختلف و NAV های متفاوت آن عنوان کرد و گفت: از جمله اهداف ما در شرکت بورس تهران نگاه به آینده است.
گودرزی با بیان اینکه اقداماتی که در گذشته باعث دلخوری برخی سهامداران شده باید جبران شود، بیان کرد: تحول دیجیتال یکی از اهداف ما در بورس تهران است. در بورس دیجیتال دنبال این هستیم که رویکرد بورس به سمت فناوری باشد. با طراحی سامانه‌هایی که در بورس تهران دنبال خواهیم کرد به نیازهای بازار پاسخ گویی سریع‌تری خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید:

تاثیر بودجه ۱۴۰۱ بر صنایع بورسی/ صاحبان سهام‌ فولادی و پتروشیمی بخوانند


برنامه‌های شرکت بورس برای عرضه اولیه‌ها
وی افزود: به دنبال این هستیم که تعاملاتمان با ذی نفعان بازار سرمایه در بحث تکنولوژی را بهبود دهیم. همچنین با جذب نیروهای کارآمد و جوان به دنبال ارتقای حوزه‌های عملکردی بورس تهران هستیم.

گودرزی در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های شرکت بورس برای عرضه اولیه‌ها گفت: دستورالعمل عرضه اولیه تغییر کرده و متناسب با شرایط هر شرکت، برای انتخاب عرضه اولیه از روش‌های ترکیبی، حراج و ثبت سفارش استفاده می‌شود. همچنین عرضه اولیه‌ها متناسب با شرایط بازار ادامه پیدا می‌کند. حذف دامنه نوسان نیز توسط سازمان بورس مشخص می‌شود.
وی در ارتباط با موضوع پرونده ماینرهای کشف شده در زیرزمین شرکت بورس گفت: بررسی موضوع ماینرها روال قانونی خود را طی می‌کند.

دیتاسنتر به کمک شرکت بورس می‌آید

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از سهامداران پرتفوی کمتر از ۵۰ میلیون تومان دارند، گفت: به دنبال آن هستیم که با همکاری سازمان بورس و با فعال کردن دیتا سنتر شرکت بورس تهران همچنین اجاره دادن بخشی از طبقات ساختمان شرکت بورس بخشی از کاهش درآمدها را جبران کنیم.

کد خبر 442941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =