۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
عملکرد «وپویا» پس از عرضه اولیه

شرکت سرمایه گذاری پویا با نماد «وپویا» یکی از عرضه‌های اولیه سال ۹۹ بود که در بازار دوم بورس عرضه شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت "سرمایه گذاری پویا" با نماد وپویا یکی از عرضه‌های اولیه سال ۹۹ بود که در بازار دوم بورس عرضه شد. موضوع فعالیت این شرکت سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت ها، موسسات یا صندوق‌های سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود، کنترل شرکت، مؤسسه یا صندوق سرمایه گذاری سرمایه پذیر را در اختیار نگرفته یا درآن نفوذ قابل ملاحظه نیابد، است که نماد این شرکت را در گروه " سرمایه گذاری‌ها " قرار داده است.

این شرکت در تاریخ ۴ تیر ۹۹ تعداد ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام خود را روانه میز معاملات کرد که در نهایت ۲.۵۴۷.۳۰۳ نفر با میانگین قیمت ۴هزار و ۱۰۰ تومان در این شرکت سرمایه گذاری کردند.

بر اساس اطلاعیه عرضه، هر کد بورسی می‌توانست ۳۰۰ سهم در بازه قیمتی ۳۹۰ ریال تا ۴۱۰ ریال ثبت سفارش کند که معادل حداکثر ۱۲۳ هزار تومان بوده است.

حالا بعد از گذشت تقریبا ۸ ماه از عرضه اولیه این نماد براساس اطلاعات منتشر شده در سایت مدیریت فناوری بورس تهران، قیمت پایانی این نماد در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹ به ۶۷۰ تومان رسیده که نشان از رشد ۶۳.۶۳ % نسبت به روز عرضه اولیه سهام شرکت دارد. تغییراتی که می‌توانید نمودار کامل آن را در شکل زیر مشاهده کنید.

نماد

وضعیت شرکت سرمایه گذاری پویا در هشت ماه گذشته

نماد

نماد

نماد

نماد

نماد

نماد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 430676

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =