«وپویا» معرفی شد

هفتادوهفتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه در آستانه عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری پویا امروز به صورت آنلاین در فرابورس برگزارشد.

به گزارش صدای بورس به نقل از پاداش سرمایه، در این جلسه امیرحسن اسلامی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پویا با اشاره به اینکه این شرکت جزو واحدهای تجاری فرعی سرمایه‌گذاری تدبیر است، گفت: موضوع فعالیت اصلی این شرکت سرمایه‌گذاری در سهام، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها یا ‏سایر اوراق بهادار دارای حق رأی شرکت‌ها، موسسات یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.‏

سرمایه ‌شرکت سرمایه‌گذاری پویا در اردیبهشت‌ماه ۹۹ از ۲۰۰ میلیارد به ۴۰۰ میلیارد تومان افرایش پیدا کرد.

پورتفو «وپویا» شامل سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و بلندمدت است و پورتفو بورسی این شرکت بیش از ۲۰ صنعت و ۵۰ سهم متنوع را شامل می‌شود.

سرمایه‌گذاری بیش از ۸۰ درصدی در سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه‌گذاری ۵ درصدی در سکه‌ها و صندوق‌های طلا و همچنین سرمایه‌گذاری ۵ تا ۱۰ درصدی در دارایی‌های با درآمد ثابت و سپرده‌های بانکی، خط مشی این شرکت است.

خالص ارزش دارایی‌های «وپویا» به ازای هر سهم بر اساس پورتفو شرکت در تاریخ ۳۱ خردادماه و قیمت‌های ۲ تیرماه جاری بالغ بر ۶۰۰۰ ریال است.

در جریان این عرضه اولیه فردا (چهارم تیر ماه) ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام «وپویا» برای نخستین بار در بازار اول فرابورس ایران در بازه قیمتی ۳۹۰۰ تا ۴۱۰۰ ریال عرضه می‌شود و در آینده نیز شرکت برنامه عرضه ۱۰ درصد دیگر از سهام را در بازار به سهامداران خرد دارد.

کد خبر 414219

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =