چشم انداز گروه خودرویی‌ها در فروردین ۱۴۰۰/ سهامداران خرد بخوانند

سهامداران خرد در توازن بین ریسک و بازگشت سرمایه بخشی از سرمایه خود را با دید بلند مدت در بورس سرمایه گذاری کنند.

به گزارش صدای بورس،امیر میرزایی، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به تحولات بازار جهانی کامودیتی‌ها در گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد: تحلیل بازار جهانی کامودیتی ها نشان از روند افزایشی قیمت فولاد، مس و سایر کانه های فلزی دارد. بر اساس تحولات جهانی و تحلیل فاندامنتال سال ۱۴۰۰ سهام کامودیتی‌ها مثبت ارزیابی می شود. اما نکته مهم این است که جو روانی علاوه بر فاکتورهای بنیادین بر آینده بورس ۱۴۰۰ تاثیر گذار است.

سیاست های دلاری دولت بر بورس تاثیر گذار است
وی افزود: اعداد ارقام در مورد کشف واکسن را کسی باور نکرده و زمان اتمام آن نیز مشخص نیست، از طرفی انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک است و دولت در تلاش برای  کاهش قیمت دلار سیاست هایی را اتخاذ کرده و برای بهار ۱۴۰۰ اجرایی خواهد کرد و این سیاست ها بر بازار سرمایه تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید:
۱۰ پیش بینی از بورس ۱۴۰۰/ سهامداران خرد بخوانند
طلا فروش ها ۹۹ پول پارو کردند؟ / از امانی کاری تا طلای ویترینی
چشم انداز بهار ۱۴۰۰
سرخ پوشی عجیب یک گروه بورسی

میرزایی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمایه گذاری در بازار سرمایه را  در فروردین ۱۴۰۰ توصیه می‌کنید، افزود: متوسط p/e بسیاری از شرکت ها ۶ است. سهامداران خرد  در توازن بین ریسک و بازگشت سرمایه از بین سرمایه گذاری در بخش اوراق ، سپرده بانکی، بورس، بخشی از سرمایه خود را با دید بلند مدت در بورس سرمایه گذاری کنند.

خودرویی‌ها لیدر خواهند شد؟
کارشناس بازار سرمایه در ارتباط با لیدری گروه خودرویی‌ها در فروردین ۱۴۰۰ بیان کرد: دو شرکت خودرویی بازار سرمایه ایران هر دو دارای زیان انباشه هستند و دلیل منطقی برای لیدری این گروه در آغازین روزهای بازار سرمایه وجود ندارد. بر اساس تحلیل بنیادین تک سهام ها پر سود خواهند بود.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 430558

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =