۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
گزارش عملکرد  مردادماه  تپسی

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در مردادماه سال جاری مبلغ ۵۰۴,۲۷۱ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده که تقریبا مشابه ماه قبل است. این شرکت در تیرماه مبلغ ۵۱۱,۴۲۲ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده بود.

به گزارش صدای بورس، مجموع درآمد شناسایی شده شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه مبلغ ۲,۰۴۸,۲۷۰ میلیون ریال شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۵درصد افزایش داشته است . این شرکت در ۵ ماه نخست منتهی به پایان مردادماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۸۷۱,۹۰۳ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده بود.

مقایسه عملکرد تپسی در ۵ماه نخست سال جاری با مدت مشابه سال قبل

شرح

۵ ماه نخست سال ۱۴۰۱

۴ ماه نخست سال ۱۴۰۰

درصد تغییر

درآمد شناسایی شده

۲,۰۴۸,۲۷۰

۸۷۱,۹۰۳

۱۳۵%

شرکت "تپسی" در کل سال مالی ۱۴۰۰ مبلغ ۲,۶۶۲,۰۹۸ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده بود و به این ترتیب طی ۵ ماه نخست سال جاری توانسته حدود ۷۷ درصد از کل درآمد سال مالی گذشته را پوشش دهد که نشان دهنده روند روبه رشد درآمد شرکت در سال جاری است.

این در حالی است که کاهش اثر کرونا مخصوصا از ابتدای ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ منجر به رشد درآمد "تپسی "در سال ۱۴۰۰ شده است و حال با برگشت نسبی به شرایط پیش از کرونا، انتظار می رود درآمد تپسی در سال جاری بیشتر هم شود.

از طرف دیگر این شرکت توانسته با استفاده از الگوریتم های هوشمند هزینه های عملیاتی خود را مدیریت کند و حاشیه سود ناخالص خود را بهبود بخشد و برای سال جاری بنظر می رسد با رشد سود همراه خواهد شد.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس مجمع عمومی فوق العاده را برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار کرده و با افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی موافقت کرده است. بموجب این مصوبه قرار است سرمایه شرکت از مبلغ ۱،۱۷۰،۵۲۸،۸۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۲،۴۶۲،۵۶۶،۹۸۹،۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی(عرضه عمومی) و تخصیص سهام جایزه از محل صرف سهام ایجاد شده به سهامداران فعلی افزایش یابد.

یکی از وقایع مهم تپسی در مردادماه ، ثبت شرکت نوآفرینان رادمان پارس است که با هدف راه اندازی و توسعه محصول تپسی پک، در زمینه ارائه خدمات حمل مرسوله فعالیت خواهد کرد که می تواند در اینده در سوداوری شرکت موثر شود.

کد خبر 458395

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تپسی بورسی‌ها را با تخفیف به نمایشگاه می‌رساند

    تپسی بورسی‌ها را با تخفیف به نمایشگاه می‌رساند

    تپسی برای تسهیل رفت و آمد به چهاردهمین نمایشگاه «بورس، بانک، بیمه»، 30% تخفیف در نظر گرفته است. نمایشگاه «بورس، بانک، بیمه» به عنوان یکی از بزرگ‎‌ترین رویدادهای مالی سالانه کشور از 2 مرداد آغاز شده و تا 5 مرداد ادامه خواهد داشت.

  • فاز اول توسعه تپسی با ورود به پنج شهر جدی آغاز شد

    فاز اول توسعه تپسی با ورود به پنج شهر جدی آغاز شد

    تپسی در فاز اول برنامه توسعه جغرافیائی خود، به پنج شهر قزوین، گرگان، نیشابور، اراک و کرمانشاه وارد شد.فاز اول این برنامه توسعه از خرداد آغاز شده و در حال حاضر این ۵ شهر به شهرهای تحت خدمات تپسی اضافه شده‌اند.

  • کمپین تپسی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار

    کمپین تپسی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار

    در آستانه آغاز سال نو تحصیلی، تپسی با همکاری موسسه خیریه پیام امید، کمپینی را با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان طراحی کرده است. در این کمپین، کاربرانی که عضو باشگاه مشتریان تپسی هستند، می‌توانند با استفاده از امتیازهایشان در این باشگاه، به تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار کمک کنند.

  • رشد ۱۱۲ درصدی درآمد تپسی در سه ماهه اول سال

    رشد ۱۱۲ درصدی درآمد تپسی در سه ماهه اول سال

    شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در خردادماه مبلغ ۴۵۰,۴۲۹ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده که نسبت به اردیبهشت ماه ۳۲درصد بیشتر شده است.

  • تحقق ۲۵۶.۳ میلیارد تومانی درآمد تپسی با رشد ۱۳۹ درصدی

    تحقق ۲۵۶.۳ میلیارد تومانی درآمد تپسی با رشد ۱۳۹ درصدی

    پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی در عملکرد ۶ ماهه، ۲۵۶.۳ میلیارد تومان درآمد محقق کرد و با رشد ۱۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل روبرو شد.

  • تپسی از سرویس «پرداخت اعتباری» رونمایی کرد

    تپسی از سرویس «پرداخت اعتباری» رونمایی کرد

    تپسی در تازه‌ترین اقدام خود از سرویس پرداخت اعتباری (BNP) رونمایی کرد. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف 400 هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند. در ادامه نیز با توجه به میزان مصرف کاربر و همچنین خوش‌حسابی در تسویه بدهی، امکان افزایش سقف اعتبار برای کاربران وجود خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =