فاز اول توسعه تپسی با ورود به پنج شهر جدی آغاز شد

تپسی در فاز اول برنامه توسعه جغرافیائی خود، به پنج شهر قزوین، گرگان، نیشابور، اراک و کرمانشاه وارد شد.فاز اول این برنامه توسعه از خرداد آغاز شده و در حال حاضر این ۵ شهر به شهرهای تحت خدمات تپسی اضافه شده‌اند.

به گزارش صدای بورس، حضور تپسی در پنج شهر جدید از فاز عملیاتی گذشته، ثبت نام راننده‌ها و مسافرها انجام شده‌ و در حال حاضر، سرویس‌دهی به طور کامل در این شهرها درجریان است. همچنین تپسی برای توسعه فعالیت خود در تمامی این ۵ شهر، کمپین‌های تبلیغاتی محیطی و دیجیتال خود را آغاز کرده است.

تپسی که تا پیش از این در ۱۶ شهر کشور حضور داشته است، طبق برنامه‌های توسعه‌ای اعلام شده، قرار است تا پایان امسال به ۲۰ شهر جدید دیگر نیز وارد شود که ۵ شهر آن تا امروز عملیاتی شده است.
به گفته روابط عمومی تپسی، ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ تپسی به عنوان اولین استارتاپ ایرانی وارد بازار سرمایه شد و ۵ درصد از سهام این شرکت عرضه شد. پیش‌تر مدیران تپسی در نشست خبری اعلام کردند با جذب سرمایه از بازار بورس برنامه‌های توسعه را به سرعت اجرایی خواهند کرد؛ براساس برنامه اعلام شده تپسی تا پایان امسال وارد بازارهای جدید نیز می‌شود و به سوپر اپلیکیشن تبدیل خواهد شد.

کد خبر 454771

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =