بورس؛ مقصد بعدی اسنپ/ استقلال جلوتر است یا پرسپولیس؟

مدیرعامل فرابورس گفت: اگر موضوعات مطرح شده مربوط به استقلال اجرایی شود، گشایش نماد این تیم هفته آینده یعنی اوایل تیر ماه انجام می‌شود.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس در ارتباط با زمان احتمالی گشایش نماد استقلال به صدای بورس اظهار کرد: در خصوص بورسی شدن استقلال افشاهای لازم انجام شده، اما یکی دو مورد افشای اطلاعات از جمله صورت‌های مالی شش ماهه باید توسط استقلال انجام شود و با دریافت تاییدیه سازمان بورس این تیم ورزشی بورسی شود. اگر موضوعات مطرح شده مربوط به استقلال اجرایی شود، گشایش نماد این تیم هفته آینده یعنی اوایل تیر ماه انجام می‌شود.

پرسپولیس کی بورسی می‌شود؟

مدیرعامل فرابورس بیان کرد: حداکثر پیگیری را از خود شرکت‌ها و سازمان خصوصی سازی انجام می‌دهیم اما تا افشا انجام نشود،‌ نمی‌توانیم گشایش نماد داشته باشیم. پرسپولیس در مرحله ثبت شرکتی است و از نظر فرآیندی از استقلال عقب‌تر است.


بیشتر بخوانید:

2عرضه اولیه جدید در راه فرابورس/ کدام نمادها و کی باز می‌شوند؟


اپلیکیشن‌های کاربردی در راه فرابورس

فدایی گفت: بعد از عرضه تپسی در بورس فرآیند بورسی شدن برای سایر استارتاپ‌ها شفاف شده و امیدواریم بتوانیم میزبان سایر دانش بنیان‌ها باشیم. علاوه بر این ۲ شرکت، شرکت‌هایی از گروه اپلیکیشن‌های کاربردی مذاکراتی با فرابورس داشتند و از این میان چندین شرکت بعد از پایان فرآیند بورسی شدن،‌ می‌توانند در فرابورس پذیرش شوند.

اسنپ کی بورسی می‌شود؟

وی افزود: اسنپ اواخر سال ۱۴۰۰ محل‌های درآمدی، وضعیت مالی، وضعیت سهامداران خود را اعلام کرده و مذاکرات اولیه در خصوص بورسی شدن این شرکت انجام شده است.

شرکت فولاد فلات پارسی در راه فرابورس

وی اظهار کرد: در حوزه شرکت‌های پروژه محور، شرکت فولاد فلات پارسی در هیئت پذیرش در مرحله بررسی وضعیت و سودآوری پروژه است. این شرکت باید مجوز هیئت پذیرش و سازمان بورس را دریافت کند، بعد از آن شرکت ثبت شود و فرآیند آن ادامه دار باشد و سهامدار عمده دارد.

کد خبر 453899

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =