تپسی بورسی‌ها را با تخفیف به نمایشگاه می‌رساند

تپسی برای تسهیل رفت و آمد به چهاردهمین نمایشگاه «بورس، بانک، بیمه»، 30% تخفیف در نظر گرفته است. نمایشگاه «بورس، بانک، بیمه» به عنوان یکی از بزرگ‎‌ترین رویدادهای مالی سالانه کشور از 2 مرداد آغاز شده و تا 5 مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش صدای بورس بازدیدکنندگان می‌توانند برای استفاده از تخفیف ویژه تپسی، وارد اپلیکیشن شده و از منوی اصلی، کد TAPSIEXH را در بخش کد تخفیف وارد کنند. با وارد کردن این کد، 30% تخفیف تا سقف 10 هزار تومان، به مقصد نمایشگاه بین‌المللی تهران برای کاربران فعال می‌شود که می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از آن استفاده کنند. این کد، از تاریخ 2 تا 5 مرداد برای بازدید از نمایشگاه فعال است.


گفتنی است تپسی خرداد ماه سال جاری، به عنوان اولین استارتاپ کشور وارد بورس شد و حالا، خدمات ویژه‌ای را برای نمایشگاه تخصصی بازار سرمایه، در نظر گرفته است.

کد خبر 456201

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دارایی‌های نامشهود ماندگار می‌شوند؟

    ورود دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش‌بنیان، بازار سرمایه را توسعه می‌دهد؟

    دارایی‌های نامشهود ماندگار می‌شوند؟

    تمامی شرکت‌های حوزه فناوری که در بازارهای سرمایه جهانی حضور دارند، نه تنها از دارایی‌های نامشهود برای ورود به بازار بورس استفاده کرده‌اند که از این دارایی و ارزش تعیین شده آن، برای افزایش بهره‌وری از دارایی مشهود هم بهره‌ می‌برند. با ورود تپسی به بازار سرمایه، بحث دارایی‌های نامشهود بازار سرمایه داغ شده است. خیلی از کارشناسان این را اتفاقی خوش یمن برای بازار و توسعه آن می‌دانند برخی دیگر اما آن را موضوعی انحرافی و بی‌اهمیت می‌دانند که دلایل آن به طور مبسوط در گزارش صدای بورس آمده است.

  • گزارش عملکرد  مردادماه  تپسی

    گزارش عملکرد  مردادماه  تپسی

    شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در مردادماه سال جاری مبلغ ۵۰۴,۲۷۱ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده که تقریبا مشابه ماه قبل است. این شرکت در تیرماه مبلغ ۵۱۱,۴۲۲ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده بود.

  • شفافیت تامین مالی در بازار سرمایه بالاتر از سیستم بانکی

    اختصاصی صدای بورس

    شفافیت تامین مالی در بازار سرمایه بالاتر از سیستم بانکی

    کارشناس بازار سرمایه گفت: مزیت  تامین مالی از محل بازار سرمایه  که مشخص می‌کند دقیقا پول در چه محلی هزینه خواهد شد.

  • پشت‌پرده لابی گری های اوبر

    پشت‌پرده لابی گری های اوبر

     افشای کم‌سابقه مجموعه‌ای از اسناد محرمانه، حالا اوبر را با بحرانی جدی روبه‌رو کرده است. نقض قانون، فریب پلیس، استثمار رانندگان و لابی‌گری با چهره‌های سرشناس سیاسی، رسانه‌ای، اولیگارش‌ها و میلیاردرها از جمله مهم‌ترین اتهامات اوبر است.

  • کمپین تپسی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار

    کمپین تپسی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار

    در آستانه آغاز سال نو تحصیلی، تپسی با همکاری موسسه خیریه پیام امید، کمپینی را با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان طراحی کرده است. در این کمپین، کاربرانی که عضو باشگاه مشتریان تپسی هستند، می‌توانند با استفاده از امتیازهایشان در این باشگاه، به تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار کمک کنند.

  • تپسی چگونه وارد بازار سرمایه شد؟

    تپسی چگونه وارد بازار سرمایه شد؟

    ستارت‌آپ‌ها(۱) به کسب‌وکارهایی گفته می‌شود که از زمان شروع یا همان استارت زدن به انجام آن کار، به سمت اوج و بالا حرکت می‌کند.

  • فاز اول توسعه تپسی با ورود به پنج شهر جدی آغاز شد

    فاز اول توسعه تپسی با ورود به پنج شهر جدی آغاز شد

    تپسی در فاز اول برنامه توسعه جغرافیائی خود، به پنج شهر قزوین، گرگان، نیشابور، اراک و کرمانشاه وارد شد.فاز اول این برنامه توسعه از خرداد آغاز شده و در حال حاضر این ۵ شهر به شهرهای تحت خدمات تپسی اضافه شده‌اند.

  • بررسی بهترین روش عرضه اولیه چیست؟ / بوک بیلدینگ روش مناسبی برای ipoهاست؟

    بررسی بهترین روش عرضه اولیه چیست؟ / بوک بیلدینگ روش مناسبی برای ipoهاست؟

    در زمانی که معامله‌گران و کارگزاری‌ها عرضه‌های اولیه را خریداری و تخصیص می‌دادند، رانت بزرگی در بازار سرمایه دست به دست می‌شد و سهامداران حقیقی و خرد از بازده عرضه‌های اولیه منتفع نمی‌شدند اما با تغییر روش به بوک بیلدینگ که روشی منصفانه‌تر است استقبال سهامداران حقیقی و خرد نیز بالا گرفت و علاوه براینکه آن‌ها از سود عرضه‌های اولیه منتفع می‌شدند بساط رانت نیز برچیده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =