تپسی از سرویس «پرداخت اعتباری» رونمایی کرد

تپسی در تازه‌ترین اقدام خود از سرویس پرداخت اعتباری (BNP) رونمایی کرد. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف 400 هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند. در ادامه نیز با توجه به میزان مصرف کاربر و همچنین خوش‌حسابی در تسویه بدهی، امکان افزایش سقف اعتبار برای کاربران وجود خواهد داشت.

به گزارش صدای بورس ،با اضافه شدن این سرویس، از یک طرف سهولت استفاده کاربران از خدمات تپسی افزایش پیدا کرده و از طرف دیگر، با توجه به وجود شارژ در اپلیکیشن و تمایل افراد برای استفاده از اعتبار موجود، وفاداری کاربر و میزان استفاده از خدمات نیز افزایش پیدا خواهد کرد و به طبع کاربران تازه‌ای از طریق این سرویس جذب خواهندشد.

امکان استفاده از «پرداخت اعتباری» در این مرحله در اختیار بخشی از کاربران قرار گرفته و به تدریج برای تعداد بیشتری از کاربران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. سرویس پرداخت اعتباری یکی از مدرن‌ترین سرویس‌ها در حوزه پرداخت است و به کاربران این امکان را می‎دهد تا بدون نیاز به پرداخت پول در لحظه، خرید خود را انجام دهند.

تپسی که در خرداد و مهر ماه سال جاری به ترتیب 5 و 10 درصد از سهامش را به سهام‌داران حرفه‌ای و صندوق‌های حقوقی عرضه کرد، پیش از این در آخرین نشست خبری‌ خود از تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن و ورود به حوزه‌های متفاوتی مانند فین‌تک نیز خبر داده بود؛ حالا به نظر می‌رسد پرداخت اعتباری اولین قدم در ارائه این خدمات است.

کد خبر 462615

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =