رئیسی دوباره موضوع ساخت هواپیما را مطرح کرد

رئیس جمهور با قدردانی از دستاوردهای گرانسنگ دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی کشور، خواستار تسری الگوی صنایع دفاعی به سایر عرصه‌ها و صنایع در کشور شد.

به گزارش صدای بورس - سیدابراهیم رئیسی در جمع وزیر، مدیران و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت ۳۱ مرداد، روز صنعت دفاعی کشور و یاد شهدای وزارت دفاع و نیروی‌های مسلح خصوصا شهیدان بزرگوار فخری‌زاده و طهرانی مقدم، اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه‌ را در راستای تحقق شعار تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، بسیار موثر دانست و گفت: دستاوردهای ارزشمند دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی نه فقط برای کشورمان، بلکه برای جهان اسلام و دوست‌داران انقلاب اسلامی امیدبخش و اقتدارآفرین و برای جهان کفر یاس‌آور است.

رئیس جمهور با اشاره به «تأثیرگذاری، دقت بالا و هوشمندسازی» به عنوان ۳ ویژگی بسیار مهم محصولات تولیدشده در صنعت دفاعی کشور، خطاب به دست‌اندرکاران این صنعت، اظهار داشت: شما با ابتکار و خلاقیت خود برای کشور تولید قدرت کرده‌اید تا جایی که مقامات نظامی دنیا نیز به پیشرفت‌های اقتدارآفرین صنعت دفاعی ایران معترفند.

رئیسی نوآوری‌ها در زمینه ساخت انواع پرنده‌ها در صنایع دفاعی را بسیار افتخارآمیز دانست و با اشاره به بازدید خود از صنایع هواپیماسازی ایران در اصفهان تصریح کرد: دانشمندان و نخبگان ما در این وزارتخانه تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند و از آنها خواسته‌ام که این مسیر را تا حصول نتیجه با قدرت و قوت ادامه دهند.

به گزارش ایسنا - همچنین رئیس جمهور از پروژه مسکن مهر ساخته شده به دست متخصصان صنایع دفاعی کشور و روش‌های نوآورانه به کار رفته در این پروژه نیز دیدن کرد.

کد خبر 457940

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =