رئیسی به رعایت اصول بهداشتی در عزاداری ها تاکید کرد

رییسی: لذا لازم است مراکز واکسیناسیون حتی در روزهای تعطیل پیش رو فعال باشند، تا بتوانند به مردم عزادار نیز خدمت رسانی کنند.

به گزارش صدای بورس، سیدابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از همه مسئولانی که در زمینه کنترل شیوع کرونا و نیز تأمین نیازهای درمانی و بهداشتی تلاش می‌کنند، خاطر نشان کرد: با کمک مردم و تلاش کادر درمان توانستیم روزهای سخت پرتلفات کرونا را پست سر بگذاریم و امروز نیز همچنان به همراهی مردم با کادر درمان و رعایت اصول بهداشتی نیاز داریم.

به گزارش ایلنا ،رئیس جمهور با اشاره ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا از نظر متخصصان گفت: متخصصان حوزه درمان با بررسی‌های دقیق به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تزریق دُز یادآور واکسن کرونا در کنترل شیوع بیماری بسیار مؤثر است، لذا لازم است مراکز واکسیناسیون حتی در روزهای تعطیل پیش رو فعال باشند، تا بتوانند به مردم عزادار نیز خدمت رسانی کنند.

کد خبر 456897

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اجاره نشین ها سردرگم قانون سران قوا

    اجاره نشین ها سردرگم قانون سران قوا

    با وجود آن‌که مصوبه تعیین سقف و تمدید خودکار قراردادهای اجاره برای سومین سال پیاپی تمدید شده است، برخی شهروندان اجاره‌نشین می‌گویند که بدون لحاظ مصوبه ستاد کرونا حکم تخلیه مسکن برایشان صادر می‌شود.

  • علت رشد درآمدهای دولت رئیسی / سیاست‌های دولت یا تحولات جهانی؟

    علت رشد درآمدهای دولت رئیسی / سیاست‌های دولت یا تحولات جهانی؟

    برخی رسانه‌ها از افزایش درآمدهای نفتی به عنوان یکی از دستاوردهای کارنامه‌ دولت رئیسی یاد می‌کنند. اما علت این رشد درآمدها چیست؟

  • مصرف نوشابه از شیر بیشتر شده است

    مصرف نوشابه از شیر بیشتر شده است

    دبیر انجمن تولیدکنندگان ماءالشعیر گفت: قیمت یک بطری ۱.۵ لیتری نوشابه حداکثر ۱۶ تا ۱۸ هزار تومان است در حالی که نرخ یک بطری شیر یک لیتری ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان است پس همین قیمت تاثیر خود را در میزان خریدها می‌گذارد.

  • یارانه پرداختی دولت مصرف کننده را فلج کرد

    یارانه پرداختی دولت مصرف کننده را فلج کرد

    قاسمعلی حسنی کارشناس بازار و مسائل اقتصادی با اشاره به فراز و فرود قیمت اقلام غذایی در یازده ماه اخیر گفت: افزایش نرخ دستمزد کارگران و در کنار آن دوبرابر شدن نرخ حمل و نقل و چند عامل دیگر موجب شده تا تولیدکنندگان راهی جز بالا بردن قیمت‌ها نداشته باشند. هرچند در سال‌های اخیر هیچگاه افزایش حقوق و دستمزد به نفع طبقه مصرف کننده نبوده و این تولید کنندگان بودند که سود بیشتری کردند.

  • آمار واقعی بیکاری در ایران چقدر است؟

    آمار واقعی بیکاری در ایران چقدر است؟

    بانک جهانی نرخ بیکاری ایران را در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۱۱ درصد برآورد کرده است، این نرخ ۲.۶ درصد از آمار های منتشر شده در داخل کشور بالاتر است.

  • امار بیکاری زنان بالا رفت

    امار بیکاری زنان بالا رفت

    اقتصاد نیوز نوشت:از نزدیک به ۲۶ میلیون جمعیت فعال اقتصاد کشور که در بهار ۱۴۰۱ تمایل به کار کردن داشته اند، نزدیک به ۱۷ درصد از این تعداد سهم زنان است که نشان دهند نقش کمرنگ زنان در بازار کار ایران است.

  • رئیسی دوباره موضوع ساخت هواپیما را مطرح کرد

    رئیسی دوباره موضوع ساخت هواپیما را مطرح کرد

    رئیس جمهور با قدردانی از دستاوردهای گرانسنگ دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی کشور، خواستار تسری الگوی صنایع دفاعی به سایر عرصه‌ها و صنایع در کشور شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =